péntek, július 03, 2009

Nyomások + Snatch


Ma ismét edzésnap, hétvégén pihenő jön:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Nyomás kiegészítők

  2. BUP + Fej feletti cipelés: 5x[(5-5)@24 + séta ballal-jobbal @24], 90" pihenőkkel
  3. MP + Swing: 5x[(5-5)x@32 + 40x@32], 90" pihenőkkel
  4. Guggolás + Fej körüli körzés: 5x(10x@24 + (5-5)x@24), 90" pihenőkkel

    II. rész: Erőállóképesség

  5. Snatch: 6x(30mp-30mp-15mp pihi)@24, összesen 6x(15+15)=180db snatch 7,5 perc alatt

    III. rész: Fogáserősség

  6. Erőkar tégla: 5x(5-5)

  7. 10 perc SMR + Fetrengés
Vegyes nyomás gyakorlás volt, kicsi illetve közepes súllyal. A BUP-os kombóban kíváncsiságból nyomtam 1-1 BUP-ot @32-vel is. Jobbal szépen, ballal nem szépen ment ki. Nem is akarom erőltetni, csak próba volt.

Az MP + Swing kombó azért elég brutálra sikerült, a fogáserőt eléggé nyírta. Mindenképp szükség volt rá, mert utána guggolás jött: jól kilazította a csípőt hozzá. (A tegnapi a felhúzás azért érződött).

Maga a guggolás végrehajtása maximális figyelemmel zajlott, mintha valamire le akarnék ülni. A derekat is néztem (tükör volt), hol törik be, meddig marad meg az ív. Szóval ez inkább technika gyakorlás volt Gabi instrukciói alapján. De mivel lassú volt a tempó, már most érzem is kicsit a combomat. Sajnos ez most nálam elhanyagolt terület.

Egy kis snatch a saját metódusom alapján, majd egy kevés fogáserő. (Másra már nem is lett volna erőm)

Az egyik sporttárs érdeklődött néhány fogáserősítő gyakorlat után, mert mint mondta, a húzódzkodásnál, az állig húzásnál, az evezésnél esik ki a rúd a kezéből. Gurtnit meg nem szeretne használni. Így mutattam neki 3 szerintem hasznos gyakorlatot, amelyhez nem kell különleges eszköz.

Pár edzőtárssal beszéltem, senkinek nem nyerte el a tetszését az újonnan nyitott Extrem Fitness. Ráadásul a horgonylánccal járó kisebbség is maradt... Végül is már megszoktuk egymást: ők nem jönnek a kis terembe, én meg nem megyek gyúrni a nagy terembe. Ahogy Hofi mondta: "... én nem mentem el, ők meg nem vártak..."

Szóval ez az új terem csalódás. Nem baj, tegnap nyitott az Aldi pont a két hete megnyitott Tesco-val szemben!
Még egy nagy bevásárlóközpont. Ez számomra is nagyon jó, mert az Aldiban lehet kapni a 1/2 kg-os zabelyhet 159ft-ért. Ez az állandó reggeli része. Eddig Újvárosra kellett átmenni a Lidl-be érte, 15kg-os csomagokban vettük. Most már csak biciklire ülök és már ott is vagyok.

Most pihenőnap(ok) következnek, aztán húzódzkodás.

Nincsenek megjegyzések: