kedd, július 28, 2009

TSC - Feléledt bennem a versenyszellem!


Ma késő este a blogokat olvasgatva, Lakatos Péter blogjában találtam rá a The Tactical Strength Challenge honlapjára.

ÓÓÓÓriási köszönet érte!

Felébresztette bennem az alvó versenyszellemet, a régi HVCS-t!

A TSC kategóriái:
    Men's Open Division
  1. Felhúzás (elemelés) maximum súly
  2. Húzódzkodás maximális ismétlés
  3. 5 perces snatch teszt @24 maximális ismétlés
    Men's Elite Division
  1. Felhúzás (elemelés) maximum súly
  2. Húzódzkodás +10kg súllyal maximális ismétlés
  3. 5 perces snatch teszt @32 maximális ismétlés

Vannak más kategóriák is (női, idős, stb.), de azok számomra nem fontosak.

Érdekes, hogy nincs benne nyomással kapcsolatos gyakorlat, mert azért a kettlebell egyik alapgyakorlata a nyomás. Van viszont egy teljesen idegen gyakorlat: rúddal felhúzás. Hiába, a jó öreg súlyzórúd...

Az első kategóriát a közeljövőben felmérem, azaz egy edzésen, egymás után teljesítem, a másodikra pedig később felkészülök!

Közölnek egy táblázatot is az eredményekről, persze, nem bírtam ki, hogy a Men's Open Division kategóriába be ne lőjem magam. Ezt simán meg tudom tenni, persze, ezek az eredmények külön-külön lettek felmérve, nem egymás után. Az biztos lefelé módosít.

Jelenlegi állapot szerint (nem a legjobbakat vettem figyelembe, hanem inkább a biztos eredményeket, amelyeket álmomból felverve is tudok):
    Testsúly: 98kg = 216lbs (most este)
  1. Felhúzás: 210kg = 463lbs = 14 pont
  2. Húzódzkodás: 20db = 15 pont
  3. 5 perc Snatch @24: 120db = 20 pont
Összesen: 14+15+20 = 49 pont, azaz az első 5-ben benne vagyok - most, persze, biztos lesznek jobbak :( !

A másik kategóriában az 5 perces @32-es snatchre fel kell készülni, hiszen én eddig még sosem snatcheltem folyamatosan 5 percig ezzel a golyóval. Úgyhogy az majd a következő évközi cél lesz, nem akarok csak úgy Hűbele Balázs módjára belevágni.

Ez a TSC-teszt bevonul a Tesztek közé. Majdnem olyan ez, mint a Crossfitt-totál, de az csak maximális súlyra megy, ebben meg van maximális erő, saját súllyal végzett gyakorlat és erőállóképesség. Azaz ez összetettebben mér: előnyben vannak a szélesebb spektrumú edzéseket végzők, pont, mint én. :))

Nincsenek megjegyzések: