csütörtök, július 23, 2009

Húzódzkodás + Ismerkedés


Ebéd után alszik a család (én is, de az csak 1/4 óra), így irány a terem:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. Húzódzkodás maxra: 10, 5x(+@12), 5x(+@24), 3x(+@32), 2x(+@40), 1x(+@48), 0,9x(+@48), 2' pihikkel
  3. Húzódzkodás kötélen: 3x4x(+@24), 2x8, 2' pihikkel

    II. rész: Ismerkedés a @48-cal: cleanek

    Clean gyakorlás: (10-10)@24, (10-10)@32, (10-10)@40, 3x(5-5)@48, 1' pihikkel

    III. rész: Erőállóképesség

  4. 3 kör az alábbiakból, a körök között 1' pihi
    1 perc Snatch (15-15)@24
    1 perc Swing 40x@40
    1 perc Renegát (7-8 karonként)x(@32+@40)
    1 perc Hídtartás

    IV. rész: Fogáserő

  5. Farmer: 2x(10m táv)x(@48+@24 - @40+@32), nyilván kézcserével. Összesen 144kg fuvarozása.
  6. @8-@8 golyótest fogással séta: 2 kör, leesésig

  7. Nyújtás
Időszerűnek éreztem, hogy húzódzkodásban felmenjek @48-ig. Az első áll alá, a második már csak fogsorig ment. Jó lesz ez, ismerkedni kell ezzel a súllyal.

Ugyanez volt a cél a clean-ben is. Szokni kell ezt a nagy golyót, minden tekintetben.

Az MetCon-os részben most keményen végigmelóztam a 4 perceket, köztük 1 perc pihenőkkel. Ez már majdnem FGB. (Persze kisebb súllyal simán menne a teljes is, de most egész edzésen tele voltam adrenalinnal, így nagy súlyok!

A fogáserősségben farmercipeléssel indítottam két-két golyóval. Ez most nem a klasszikus Gabi-féle farmer volt, azaz amikor hátraviszem a vállam, a hátizomra ültetem a golyót és úgy viszem, hanem inkább erősemberes, azaz egy a cél: a súlyok arrébbvitele. Adta magát, mert a kisteremből vissza kellett cipelni a sok golyót, amit a cleanhez odavittem.
Azért lett 2x10m, mert kb. félúton le kellett tennem, és ha már letettem, akkor kezet is cseréltem. A nagy golyók voltak belül, a kisebbek kívül. Karonként 72kg, azaz összesen 144kg. Az első 10m jó nehéz volt, mert az ajtón és a gépek mögött oldalazva kellett jönni, na ez aztán kivette az erőt.

Aztán egy kis séta a @8-kal, hogy az ujjak is kapjanak.

Délután strand záróráig. A zárórát egy nagyon hangulatos zene festi alá. Ekkor már strand már csaknem üres, az emberek pakolásznak, kellemes fáradság, miközben a fürdő dolgozói az egyenruhájukban takarítanak, és közben minden hangszóróból ez a zene szól.
Mióta én az eszemet tudom, ez a záró zene. Egyes estéken 1-2 km-re is elhallatszik, azaz az majdnem az egész város hallja. (Főleg a kertes házas részeken). Nyitáskor másfajta szól.
Nagyon jó ekkor az atmoszféra, a hangulat, hiszen ez egy hatalmas fürdő (Mo-on tuti, hogy a legnagyobb és ha az AquaPalace is elkészül, akkor már biztos, hogy a legtöbb szolgáltatású is) és ha hátulról indulunk a főbejárathoz, akkor szinte végigmegyünk az összes - ekkor már üres - medence mellett. Az pedig majdnem 10 perc séta.
Ha belegondolok, hogy én már kisgyerekként itt fürödtem, most meg vagyok majdnem 40, ez azért borzongató!

Holnap pihenőnap, esetleg úszás. Nővérkémtől kértem kölcsön egy békatalpat kipróbálni. Ha bejön, akkor veszek egyet.

Nincsenek megjegyzések: