hétfő, július 06, 2009

Húzódzkodás + Kezelés-01


Ma reggeli edzés. Jó sokan voltak, úgy látszik, mindenki a hűvösben akar izzadni:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Fogáserő

  2. RT emelés és tartás: 3x(1-1)x60kg, 3x(10"-10")x50kg

    II. rész: Erő

  3. Húzódzkodás: 10, 5x(+10kg), 5x(+20kg), 4x(+30kg), 2x(+40kg), 5x5x(+25kg), 2 perc pihenőkkel

    III. rész: Erőállóképesség

  4. 4 kör az alábbiakból, a körök közt 1-2 perc pihenő:
    1 perc alatt 15 Dupla Push Press 2x@24, a többi pihenő
    1 perc alatt 15 Dupla Clean 2x@24, a többi pihenő
    1 perc alatt 15 Guggolás 2x@24, a többi pihenő
    1 perc alatt 15 Renegát evezés 2x@24, itt pihenő alig
    1 perc hídtartás
  5. Nyújtás és 10 perc SMR
Érdekes, hogy a fogáserősség az RT-n kívül minden gyakorlatban erősödik, de az RT-s súly az stagnál. Mondjuk 3kg plusz minden esetben van rajta, ami ugye az alaplap súlya. De akkor is. Ennek biztos több idő kell.
Ráérek...

Jó kis pörgető volt a végén. A PP, Clean és Guggolás olyan 35-40mp alatt ment, így volt pihenő, a renegátnál szinte nem maradt pihenő. A hídtartás meg ugye 1 perc. Igazából FGB akar majd ez lenni, 3 körben, persze akkor már végigmegy az 1 perc. (Olyan 20-25 ismétléseket kell végezni hozzá) Ez a gyakorlatsor is jelzi, hogy két @24 is elég a totál kikészüléshez. (De akár két @16 is, csak az nekünk nincs)

Most 4 körben végeztem, mert menet közben úgy döntöttem, hogy ma nem akarok swingelni :)

Jó edzés volt, nem sokkal utána kezdtem a fürdőben a gyógykúrámat:
  • Gyógytorna, cél a bal combizmok fejlesztése. Bizony itt szembesültem vele, hogy mivé lettem 1 év alatt... A gyógytornász egy fiatal lány, de nagyon érti a dolgát. Volt labda, szalag, eszköz nélküli gyakorlatok, stb. Ha vége, akkor igencsak beiratkozom Gabihoz is egy helyes mozgásminta kialakításra.
  • Masszázs, ez csak úgy felvettem, mert lehetett. Sajnos itt egy idős, megfáradt masszőrhöz kerültem, aki szépen bekente a hátam (a lábamat direkt nem kértem) kenőccsel, majd egyenletesen eloszlatta rajta. Mivel szép, nagy hátam van, így ezt többször megismételte. Aztán majd kitörte a jobb vállamat és már kész is voltunk. Megpróbálom péntektől átkérni magam valamilyen fiatalabb, életvidám masszőrhöz...
  • Iontoforézis, Flector kenőcs bejuttatása elektromos impulzusok segítségével. (A kenőcsöt én viszem) Kis csípések sorozata, tök jó érzés: majdnem elaludtam a csöndben.

    Amíg tart a kezelés, addig edzésnap-pihenőnap párosításban edzem.
    Holnap pihenőnap, illetve kezelés.
  • 3 megjegyzés:

    Betti írta...

    Na legalább nem nekem kell egy hétig kenegetni a kiszáradt hátadat :-DD

    Sanyi írta...

    Így van, a baseball ütő most pihenőt tart!

    Betti írta...

    Nyújtófa teeee nem bészbóll ütő!! :-)