szombat, szeptember 07, 2013

SK26 - Nehéz (termi edzés)

Ma termi edzés. Szombat kora délután alapból kevesen vannak, ezért bepróbáltam egy három rudas gyors halált, a Linda protokollt. Már jóval kisebb az arcom, mint régen, akkor a legnagyobb tömegben is lazán lefoglaltam volna három rudat :-). De ezt a hozzáállást azért már nagyrészt kinőttem. Mondjuk még nem teljesen, de igyekszem.
Lindával nagyon régen találkoztam utoljára, a naplóm szerint jócskán több, mint két éve. Az akkori találka után nem sokkal sikerült egy súlyos betegséget összeszednem, amiben neki is része volt, így azóta hanyagoltam. Ma már úgy érzem, itt az idő, hogy ismét összefussunk, hiszen két összetevőjét rendszeresen gyakorlom: az elemelést és a felvételeket (bár ez utóbbit golyókkal). A fekvenyomással meg majd csak lesz valami, hiszen a vízszintes pados rudas változatát nem szoktam végezni. Nem való a hosszú karjaimnak, rendszeresen végezve nagyon nyírja a könyök és a váll ízületeit.
Tehát ma nekiugrottam:
  1. LINDA mértékadó - 41 perc: 106 kg-hoz viszonyítva

    1. 105 kg fekvenyomás - testsúly 100%-a
      80 kg(+ szorítók) helyből felvétel - testsúly 75%-a
      160 kg szumó elemelés - testsúly 150%-a

      10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 ismétlések ebből a hármas kombinációból. Először mindhárom gyakorlatból el kell végezni az aktuális ismétlésszámot, aztán újrakezdődik a kör eggyel kevesebb ismétléssel, egészen 1-1-1-ig.

  2. Farmerjárás: 5 perc alatt amennyi megy: 8 tornáchossz - kb. 8x16m)x(85kg-85kg) 

  3. Függeszkedés variációk
A Lindában a régi átlagosan 35-36 perces időmhöz képest (ami kb. ekkora testsúllyal volt)  41 perces időt futottam. Ezzel elégedett vagyok. A fekvenyomás jelentette a szűk keresztmetszetet. De csak ezért nem fogok erre a gyakorlatra ráállni.
Kicsit hurcolásztam még a kofferokat, majd függeszkedtem. Jöhet a töltött káposzta!

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: