hétfő, szeptember 23, 2013

SK34 - Nehéz (kettlebell)

A tegnapi szép napos időben uszoda helyett családi kerékpár volt a környéken.



Ma pedig délelőtti golyózás a kertben. Elvileg 20 °C van elég hűvös széllel, így a hőérzetem hideget mutatott, de a panelöcsi ismét keményet játszott. Bár nem tudom mi lesz később, ha már 10 °C körül lesz a hőmérséklet, akkor már nemigen fogok keménykedni :-)
  1. Dupla C&P páros létra: (10-4)x(@40-@40), mind földről indul, összesen 36 ismétlés
  2. Összetett gyakorlatsor: minden 2 percben kezdtem neki, összesen 5 kör:
    1. Snatch: (5-5)@40
      Renegát evezés: (5-5)x(@40-@40)
      Fekvőtámasz a golyók fülén: 5

      Folyamatos végrehajtás, a 2 percből megmaradt idő pihenő
A létrában ma páros fokokban lépkedtem fel 10-ig (2-4-6-8-10), majd egy minimalista létra fért még bele az időlimitbe. A „levezetés” egy 10 perces összetett gyakorlatsor volt, a 2 percekből szűk 1 percem maradt pihenni. Ez a 10 perces szösszenet a létrák után pont elég is volt.
Természetesen most is volt gripper (mint minden SK edzésen, csak nem szoktam írni), és már szedegettem is a homoktövis bogyót.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: