hétfő, szeptember 30, 2013

SK37 - Könnyű (termi edzés)

Hétvégén mérhetetlen lustaság volt rajtam (ebben közrejátszott egy szülinap is, ahol talán kicsit sokat ettem és ....), ezért nem is edzettem. Még ahhoz is lusta voltam, hogy a golyókat beszállítsuk a terembe. Ma már tele voltam energiával, de persze kora délelőtt megint csak hideg és ráadásul a szél is fújt, így ismét a terembe menekültem:
  1. Helyből felvétel rúddal: 5x4x95kg
  2. Döntött törzsű evezés: 10x80kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x120kg
  3. Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal: 5x5x(45kg-45kg), 2x10x(30kg-30kg)
Frankón végigtoltam az előírt ismétléseket, időhiány miatt az edzés hátuljáról most a kofferezést, függeszkedést elhagytam. Farmerben úgy is lesz részem holnap, mert akkor fogjuk bevinni a golyókat a terembe illetve haza panelbe.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: