péntek, szeptember 13, 2013

SK29 - Nehéz (kettlebell)

Ma délelőtt gyönyörű idő, még a nap is ki-ki bukkant a felhők közül, így irány a kert:
  1. Dupla C&P páros létra: (10-4)x(@40-@40), mind földről indul, összesen 36 ismétlés
  2. Dupla clean: 5x(percenként 10 ismétlés, golyóletétel nincs, a maradék idő pihi)x(@32-@32)

  3. FarmerRT: 6x(1 hossz cipelés + 2 hossz séta üresen)x(@40-@40), a golyók egy-egy Rolling Thunder-en lógtak
A létrákban mostanság egy 6-os és egy 5-ös létrát toltam, azaz 11 létrafokban értem el a 36 ismétlést. Az összes ismétlésszámot nem is akarom nagyon 40 fölé vinni, a célom szempontjából nem látom sok értelmét, persze lehetne, de minek. Csak túlterhelném magam.

Ma iszonyat :-) erősnek éreztem magam, ráadásul péntek van, munkaügyileg már a fű se nő, az idő is frankó, így jöhetett egy szintemelős nehéz nap: páros létrákat végeztem, azaz 2-4-6-8-10, majd 2-4 volt az adag. Ez ugyanúgy 36 ismétlés, csak éppen 7 létrafokban. Azaz bizony jóval intenzívebb munkát követelt meg. A 8. és a 10. foknál jócskán meg is lihegősödtem ám, de ennyi kell, ha a célomat valaha el akarom érni. A 2. létra nem is épült csak két fokig mert elértem az időlimitet.

Második gyakorlatként egy 5 perces felvétel sorozat következett, majd kicsit sétálgattam még a két @40-es golyóval.

Nagyon pöpec kis edzés volt, kemény és koncentrálós, de simán teljesíthető. Jöhetett az extra adag homoktövis bogyó. Mintha egy kicsit édesebb lett volna...

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: