péntek, szeptember 27, 2013

SK36 - Nehéz (termi edzés)

Ma kora reggeli golyós mozgolódás következett volna, de nagyon hideg szél fújt, teljesen borult éggel és csak 12-13 °C volt. Ez bizony nekem már nagyon-nagyon rossz idő: elhatalmasodott rajtam a panelöcsi mivoltom. Persze, most dél körül szépen süt a nap, kellemes meleg van, de sajnos edzésügyileg a kora délelőtthöz vagyok kötve. Így termi edzés lett a dologból.

Amúgy el is határoztam, hogy a hétvégén befuvarozok néhány golyót a terembe, párat meg hazahozok a panelbe. Vagyis ezen a télen ritkábban fogok itthon edzeni, hiányzik a terem. No meg, azért a nagy golyós edzés csak nem a 4. emeletre, a könyvespolcok közé való. Sok port csinál, óhatatlanul dübög egy kicsit és bizony egy tökig leizzadt 100+ kg-os Sanyi gyerek nem igazán illik egy panel lakásba. Ehhez elég lenne csak azt a falat megnézni, amivel szemben állva szoktam dolgozni (snatch, swing és repkedő izzadságcseppek :-). Pedig már újrafestettük egyszer, de pont ebben a szobában van egy rakat könyvespolc, így nagyon-nagyon macerás a szoba újrafestése...
Szűk 3 évet végignyomtam így, de most kell a környezetváltozás. Lesz azért itthon is néhány golyóm, hogy ha az idő nagyon nem engedi a terembe jutást, akkor itthon is tudjak egy kis edzést kerekíteni.

A mai nehéz (inkább csak nehezecske) nap:
  1. Felvétel és nyomás rúddal: 6x3x80kg, 2x10x60kg
  2. Szumó elemelés rúddal: 5x160kg, 5x187,5kg, 5x200kg, 2x10x170kg
  3. Farmer és kézisúlyzós szakítás kombó: 3 kör, amennyire a tüdőm engedte, annyira folyamatos végrehajtás
      farmerjárás 2x(16 méter)x(95kg-95kg)
      kézisúlyzós szakítás (10-10)x30kg

  4. Függeszkedés: (normál)x(1 perc), 2x(egy kezes - bal, jobb)x(20mp), (normál)x(1 perc)
Egy kis gyakorlás nyomásügyileg, majd egy biztonsági 5 ismétléses sorozat kupac emelkedő súllyal az elemelésben és a végére egy tüdőszaggató kombó. Nem sok, de pont elég volt. Szépen végigtoltam mindent, nem kell minden nehéz edzésen meghalni :-)

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: