csütörtök, szeptember 19, 2013

SK32 - Nehéz (kettlebell)

Végig lógott az eső lába, sőt még szemetelt is az edzés elején, de elhatároztam, hogy ma nem leszek panelöcsi. Igaz, a bemelegítéshez használt golyókat cserekor sorra visszavittem, a felvezető sorozatok végére már csak a két @40-es volt kint:
  1. Dupla C&P páratlan létra: (9-3-3)x(@40-@40), mind földről indul, összesen 37 ismétlés
  2. Swing: 10x(minden fél percben 10 ismétlés, a maradék idő pihi)x@40, összesen 100 ismétlés

  3. Wrist Roller: 6x(150cm)x@40, csak a feszítőkkel kifelé
  4. Kerti munka: szűk 1 óra
A létrákban ma egy páratlan fokokból álló csúcslétrát végeztem (1-3-5-7-9), majd két normál három lépcsőset (1-2-3, 1-2-3). A keddi nehéz termi edzés emléke még bennem él.
Mondjuk az időlimitből így is megmaradt két és fél perc, a 37 ismétlést 11 sorozatban tudtam le, azaz azért nem volt ez annyira erő nélküli nap.
Egy rövid, de nagyon ütős swing következett. Még hogy 1000 swing... persze, egy nagy rakás puding. 10 erőből lehúzott és robbanékonyan kidobott swing egy elég nagy golyóval 10-20 sorozatban pont elég egy gyereknek. Persze, akik az 1000-et csinálják, ők már haladók és mesterek. Majd egyszer én is elérem ezt a szintet. Soha.
A végén még tekergettem egy kicsit a @40-es golyót és jöhetett a levezető kerti munka, meg a nagy marék homoktövis bogyó. Ez semmivel nem lett édesebb...

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: