péntek, szeptember 20, 2013

SK33 - Könnyű (termi edzés)

Ma reggel lepörgettem egy hipergyors termi edzéskét:
  1. Helyből felvétel rúddal: 5x4x95kg
  2. Döntött törzsű evezés: 2x10x95kg
  3. Fekvenyomás: 5x90kg, 5x110, 5x115kg, 2x8x97,5kg
  4. Tárogatás: 2x12x(12kg-12kg) 

  5. Farmerjárás: 6x(16 méter)x(95kg-95kg), percenként egy hossz
A helyből felvételnél emeltem 5 kg-ot, ebből kell most már elérni az 5x5 ismétlést. Nyomásügyileg a sima fekvenyomás volt soron, ez azért kényelmesebb, mint a kézisúlyzós nyomás, mert ott sokkal macerásabb a súlyt állandóan át- meg átszerelni. A fekvenyomáson amúgy továbbra sincs hangsúly, csak a kézisúlyzós nyomás kiegészítője.

A farmerben március eleje óta heti rendszerességgel a két 85 kg-os kofferral nyomultam (sokszor heti két alkalommal is). Most elérkezettnek láttam az időt, hogy 10-10 kg-ot emeljek rajtuk, ezentúl ez lesz a használt súly. Tavaszig :-). Ma megismerkedtem a nehezített kofferokkal, az időre csak annyiban figyeltem, hogy azért percenként nekikezdjek.

Tök jó kis edzés volt!

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: