hétfő, szeptember 16, 2013

SK30 - Könnyű (kettlebell)

Ma délelőtt kellemes idő, felhős ugyan, de golyózásra ideális:
  1. Dupla Clean, Dupla C&P, Földről indított Dupla C&P
    1. (5, 5, 5)x(@24-@24)
      (5, 5, 5)x(@32-@32)
      (3, 3, 3)x(@36-@36)
      (3, 3, 3)x(@40-@40), az összesen 15 sorozat között mindig 1-2 perc pihi
  2. Dupla C&P: 3x1x(@44-@44), a mai edzés csúcspontja
  3. Duplagolyós összetett gyakorlat (Héron): 3x(minden 5 percben kezdtem neki, folyamatos végrehajtás)x(@36-@36)
      3 fekvőtámasz a golyók fülén
      3-3 renegát evezés
      3 dupla clean
      3 dupla mp
      3 dupla clean
      3-3 renegát evezés
      3 fekvőtámasz a golyók fülén
      2 udvarhossznyi farmer
A mai edzéshez a teljes duplagolyós készletemet felvonultattam, mert ki akartam takarítani a helyüket. Így a mai mozgolódás elején és végén volt egy-egy kis felvezető farmer, amíg a cirka 3,5 mázsa golyókupacot előszedtem majd visszacipeltem. A két @44-es golyóhoz tavasz óta nem nyúltam, jó porosak is voltak már.


Lepörgettem egy kis felvevős-nyomkodóst majd három körben egy kis összetett gyakorlatot. Elég is volt ennyi máról.

Holnap kedd és rossz időt jeleznek, ezért is volt a mai golyós nap.

Nincsenek megjegyzések: