szerda, november 04, 2020

Terasz/1

Az első terasz edzés. Hideg van, ezért erősen limitáltam a gyakorlatokat. Mindössze két gyakorlatot végeztem, mindkettőben létrákkal, mert ebben a hidegben több felvezető sorozat kell. A lihegtetőset (ami most lendítés volt) meg utoljára raktam, hogy erősen kimelegedve már ne kelljen aztán kint lenni:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP létra (@28): (1-1), (2-2), (3-3), (4-4), (5-5), (6-6), (7-7), (8-8), összesen 36-36 lassú végrehajtású BUP
  • Evezés golyóval (@40) létra: (2-2), (4-4), (6-6), (8-8), (10-10), (12-12), (14-14), (16-16), összesen 72-72 megfontolt evezés
  • Swingek@40: (10, 12, 14, 16, 18, 20), összesen 90 lendítés
  • GridX + Nyújtások: 10 perc (ezt már bent végeztem)

Ennyike.

Máskor sem lesz sokkal több, mert azért én nem vagyok hozzászokva az 8-10 fokban való intenzív mozgáshoz.

Golyóügyileg csak @40-ig hoztam haza a golyókat és csak a @24-es golyóból van kettő. Bőven elég lesz ennyi is edzeni. Remélem egy hónap múlva nyitnak a termek, persze ez a vírushelyzettől függ.


Mivel a belmagasság csak 240 cm mind a lakásban, mind a teraszon (a régi mo-i panel lakásunkban 255 körül volt), így csak a @28-cal lehet teljes BUP-ot nyomni, de már ennek a golyónak is a feneke hozzáér a plafonhoz. A @32-es golyó pedig kb. 3/4 karkinyújtásnál már éri a plafont. Itt alacsonyabbak a belmagasságok, mint otthon. Az emberek is kicsik (azért az évszázadokon át tartó, völgyön belüli házasságok nagyon-nagyon látszanak, szinte azonnal észrevehetők a helyieken). No meg fűtés szempontjából is kevesebbet kell így fűteni, hiszen a lakások légtere 5-6%-kal kevesebb. De mindenesetre BUP-ot nem lehet egy magas embernek nagy golyóval nyomni. :-)


Eveztem még egy nagy létrát (dupla fokokkal), majd lendítéssel fejeztem be. Aztán se szauna, se hideg vizes tó :-(.


Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: