vasárnap, november 08, 2020

Terasz/4

Végre napfényes idő. Bár reggel csak 2 fok volt, de mivel a nap végig süti a teraszt, így ott 20 fok körülire is felment kora délutánra a hőmérséklet. Azaz szépen lehetett edzeni. Sajnos kicsit későn kezdtem neki, így amire az edzés végi lendítésekre került a sor, a nap már lebukott a hegyoldal mögé (a falu tengerszint feletti magasságához képest még plusz 1400 méter magas hegyoldalak kereteznek bennünket). Ezért pillantok alatt hűlt. Nem is kockáztattam csak 6 sorozatot, mert nagyon hidegnek éreztem a levegőt. Semmiképpen nem szeretném ebben a járványos időszakban direkt túlfeszíteni a húrt. Így a mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 6x10@36, minden 40mp-ben elkezdve
  • BUP: (5-5)x@24, 3x(5-5)@28, 3x(3-3)@32, (10-10)@28
  • Köteles bicepsz: 3x5x@28, 3x3x@32, 10x@28, nagyon lassú végrehajtás
  • Swingek: 6x10x@40, minden 40mp-ben elkezdve
  • Hasprogram: 3 kör, folyamatos végrehajtás, nincs pihi, de ez már bent
    • 10 lábemelés nyújtott lábbal fekve
    • 10 lassú hasprés
    • 30mp hídtartás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc, ez is már a lakásban
Ennyike.
Az elmúlt 3 edzéskén mennyiségi munka volt óriáslétrákkal, ma pedig nagyobb súlyokra mentem.
A felvezető lendítések után BUP. Itt végül is lehetett a @32-es golyóval is melózni: egy kicsit nagyobb terpeszbe álltam, így még pont nem érte el a golyó talpa a plafont. Aztán köteles bicepsz, itt nagyon lassú végrehajtásra törekedtem, nem is kellett a @32-es golyónál feljebb menni. Edzés végén 10 sorozat lendítés lett volna a @40-es golyóval, de a hideg miatt hat sorozat után jobbnak láttam befejezni. A hasprogramot és levezetést már a lakásban végeztem.
Jó kis meló volt: nem sok, ebben a vírusos kényszerhelyzetben pont elég is. Nem cél egy kimerítő edzéssel lenullázni a szervezetet, ez a mennyiség is karban tart.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: