szombat, november 21, 2020

Terasz/11

Tegnap reggelre a faluban is esett 5-6 cm hó, ami aztán délelőtt el is olvadt, de a hóhatár lecsúszott 1200 méterre. Ma éjszaka ugyanez. A levegő emiatt hideg és éles. Hiába süt a nap, a teraszon is csak 10-11 fok van a napon. A ház mögött (ahová nem ér a nap) végig megmaradt a deres-havas réteg a talajon. Így ma mindenféle direkt ballisztikát kihagytam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • C&P: 2x(5-5)x@24, 2x(5-5)x@28, 2x(5-5)@32, 2x(5-5)x@36, (1-1, 2-2, 3-3)x@40
  • Duplagolyós nyomások: egy kis gyors mennyiségi munka
    • Váltott kezes: (10-10)x(@24-@24)
    • DuplaMP: 10x(@24-@24)
  • Invertált evezés (párhuzamos fogás): 3x10, lassú, fent megtartott végrahajtás
  • Köteles bicepsz: 5x@24, 5x@28, 5x@32, 5x@36, 5x@40
  • Törölközős egykezes kalapácsos bicepsz: 2(10-10)x@12, nagyon lassú végrahajtás
  • Trcipesz fej felett gumiszalaggal: 2x(10-10)x(kék szalag)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Most a felvétel és nyomásban fellépkedtem a @40-es golyóig, de nem volt cél a nagy mennyiségű meló belőle, csak egy kis minilétrát toltam. Amúgy is előtte ott volt amennyiségi meló, hiszen minden golyóból 2x(5-5) volt már. Ez adta a mai lihegtetős részt is. Levezetésképpen két tíz ismétléses sorozat követte a két @24-es golyóval.
Golyós evezés helyett ma invertált evezés volt az állványon. Sokkal durvább a párhuzamos fogású meló, mint a teremben végzett rudas fogású. De ezt már régebben is tapasztaltam.
Egy kis karedzéssel zártam: köteles és törölközős bicepsz majd két sorozat fej feletti tricepsz meló. Ez utóbbihoz a kék gumiszalagot rákötöttem lent a @40-es golyóra, így simán lehetett vele melózni.
Külön fogáserő nem volt, a törölközős bicepsz nagyon vastag fogást ad, szépen fárasztja az alkarizmokat. Persze azért rápróbáltam a téglás @24-re, de semmi :-)

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: