szerda, november 11, 2020

Terasz/6

Továbbra is szép, tiszta idő. Reggelente már a faluban is fagypont alá süllyed a hőmérséklet, de aztán mindig kisüt a nap és kora délutánra a teraszon (csak két oldalról nyitott) 15-18 fok is van. Úgyhogy továbbra is jól lehet edzeni:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP: 2x(5-5)x@24, 8x(5-5)@28, gyakorlás jelleg
  • Köteles bicepsz: 5x@28, 5x5x@32, 10x@28, nagyon lassú végrehajtás
  • Snatch: (5-5)x15x@24, minden percben kezdtem egy 15 ismétléses menetet
  • Tégla tartás: 3x(30mp-30mp)x@20, a kézcserék közben csak annyi pihi, amíg fogást váltottam
  • GridX + Nyújtások: 10 perc, ez is már a lakásban
Ennyike.
BUP-ban rámentem a @32-re, de annyira ingatag és bizonytalan volt, hogy inkább hagytam. Így egy kis gyakorlós edzéskét kerekítettem, a végén egy nagyobb mennyiségű szakítással. De ott sem szuper intenzív módon, hanem csak minden percben 15 ismétléssel. Fogáserővel zártam.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: