szombat, május 27, 2023

Hát, Snatch

Süt a nap, szinte nyárias meleg. A mai edzéske:

  • Snatch@24: 5-5, 10-10, 15-15, 20-20, minimális pihikkel, összesen 100 ismétlés
  • Húzódzkodás: (2, 3, 5), négy sorozat, kétféle fogással, előtte pár sorozat csigás lehúzás
  • Evezés negatív padon kézisúlyzóval: 4x5x(2x32,5kg), 2x10x(2x27,5kg)
  • Csigás lehúzás (szembe tenyér): (amennyi megy)x(+2 nagy lap, +1 nagy lap, összes kis lap), azaz összesen három sorozat
  • Snatch@24: 5-5, 10-10, 15-15, 20-20, minimális pihikkel, összesen 100 ismétlés
  • Függeszkedés FG-n: normál 60mp, 50mp, 30mp
  • Szauna: 1 kör Cascadia (aromás felöntés), tóban úszás, melegvizes punyadás
Ennyike.
A felvezetés szakítás, összesen 100 ismétlés. Nem akartam sem többet, sem nagyobb golyóval, hiszen komoly meló következett utána. Ismét négy minilétrát húztam kétféle fogással, de annyi nehezítéssel, hogy a két ismétléses fokoknál felkötöttem egy @10-es golyót.
Pados evezés követte, összesen hat munkasorozattal, majd csigás lehúzás amennyi megy alapon, csökkenő terheléssel.
Edzés végén ismét szakítás, ugyanaz a mennyiség és felosztás, mint edzés elején. Fogáserő FG-s függeszkedés, asszem még sosem ment 60 mp belőle. Most is csak az első sorozatban, aztán csökkent az időtartam.
A szaunába ismét egy felöntés kezdetére értem oda és mivel nem sokan vannak, így bementem. Egy magyar srác tartotta. Az úszás után még a punnyadtam is a meleg vízben és dögönyöztettem a hátam, most nem kell edzés után dolgozni.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: