csütörtök, április 05, 2018

Súlylétrák (dupla)

Csepergős kora tavaszi idő. Déli edzés:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Kétkezes swing(@32+@36+@40): 3x(10 + 10 + 10), összesen 90 lendítés
  • DuplaMP(@24-@28 + @28-@32 + @32-@36): 3x(5 + 5 + 5), összesen 45 nyomás 9 felvétellel
  • Köteles húzódzkodás + Fekvőtámasz a golyók fülén (emelt láb): 3x(10 + 10)
  • Szumó elemelés + Panel-farmer(@40-@36): 6x(10 + 20 lépcső fel-le), körönként váltva a golyókat
  • Fogáserő: szegtörés, csuklóerősítés, függeszkedés kötélen
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, forró zuhany, nagy pihi
Ennyike. Ma picit előre léptem a duplagolyós nyomásokban: továbbra is felemás golyókkal, de a tetőpont a (@32-@36)-os pár volt. Próbáltam a három létrában úgy variálni, hogy a két oldal nagyjából egyforma terhelést kapjon.
Az elemelés-farmer párosban most nem 10 elemelés volt 40 lépcsővel három sorozatban, hanem hat sorozatot végeztem, a farmert meg visszavettem 20 lépcsőre. Összevetve a múltkori három sorozatos melóval, ma 30-cal több elemelés sikeredett, miközben a farmer mennyisége nem változott. Pörgősebb is lett a dolog.
A fogáserőben szegtörés volt: 6x180, 7x180, 6x180 leosztásban. Valamikor nyáron törtem utoljára, valamiért kimaradt az edzéseimből. Lehet tudat alatt ráuntam, így mindig halasztgattam. Aztán meg el is pakoltam a kellékeket, így nem volt szem előtt sem :-).
Ma felújítottam. A 6x180-as még ment is, de a 7x180-as (ugye ez egy 7x200-as szegből van levágva 180 mm hosszúra) feladta a leckét. Majd összesz@rt@m magam, de eltörtem. Hiába egy fél év kihagyás, az fél év. Nem is az erővel volt gond, hanem az erő odairányításával, az ideg-izom útvonalak újbóli bejáratásával. De menni fog ez, pár alkalom és a régi leszek. Remélem :-).
Edzés végén egy körös szauna. A punnyadó medencét még javítják. Most kivételesen láttam egy  echte osztrák munkásembert is, néhány csempével szöszmötölt. Látszik hogy Ausztria és Magyarország szomszédosak, a munkatempó hasonló. Ha nem dolgozna itt egy rakás magyar, román, szerb, szlovák, cseh, stb. ezek ugyanott tartanának, ahol mi. Az ő szekerüket toljuk...
TS: 99,2 kg

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: