kedd, április 10, 2018

Súlylétrák (sok lépcsős)

A fürdő egyre több részét zárják le és kezdik felújítani:


Jövő héten a szauna kerül sorra, öt napig zárva lesz. A meleg vizes punnyadómedence is akkor lesz kész.
Sajnos még nem jött ki a lépés, hogy a két új golyómat (@44 és @48) bevigyük a terembe. De a héten sort kerítek rá. Ma a több lépcsőfokos súlylétrák voltak soron:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Kétkezes swing(@32+@36+@40): 3x(10 + 10 + 10), összesen 90 lendítés
  • Húzódzkodás(saját+@8+@16+@24+@32): 2x(2 + 2 + 2 + 2 + 2), összesen 20 húzonc
  • Görner-lánc(@24+@28+@32+@36+@40): 2x(1G + 1G + 1G + 1G + 1G), összesen 10G
  • Snatch(@24+@28+@32): 3x(10-10 + 10-10 + 10-10), összesen 180 szakítás
  • Fogáserő: szegtörés, csuklóerősítés, függeszkedés
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, forró zuhany, hosszú pihi
    Ennyike. Nagyon nem erőltettem semmit, kényelmes két létrák voltak az erőgyakorlatokból és három létrák a lihegtetősökből. Elégnek is éreztem ma ennyit. Szöszmötöltem még egy keveset a szegekkel és a fogáserősítéssel és kész. A szegtörést mindenki fél szemmel leste, sosem láttak még ilyet :-). Pedig elvonultam az egyik sarokba vele, nem akartam feltűnősködni, de azért szemet szúrt...
    Egy kör szauna és kész.
    TS: 99,2 kg.

    Tegnap a Hoferben (ez az itteni Aldi) vettünk új serpenyőket, így a három leselejtezettet én megkaptam:


    A nagy az nagyon durva volt. Amúgy mindhárom elég nehéz tekerés, mert van az aljukon egy kerek, elég merev lemez, ami nem nagyon akarta az igazságot. De aztán meghajlottak a kezeim alatt.

    Holnap szerda.

    Nincsenek megjegyzések: