péntek, április 20, 2018

Súlylétrák (dupla)

A mai meló. Most mindent (kivéve a bemelegítő lendítéseket) szuperszettbe raktam. Összesen három gyakorlatpárt végeztem:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Kétkezes swing (@32+@36+@40), (@36+@40+@44), (@40+@44+@48): 3x(10 + 10 + 10), összesen 90 lendítés
  • DuplaMP + Húzódzkodás: 2 létra
    • 5x(@24-@28) + 5
    • 5x(@28-@32) + 5x(+@6)
    • 5x(@32-@36) + 5x(+@12)
    • A második létra ugyanez, csak felcseréltem a két kar között a golyókat. Összesen 30 duplamp és 30 húzonc
  • Fogáserő: szegtörés, függeszkedés kötélen
  • Renegát evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén (emelt lábbal): 2 létra
    • (5-5)x(@36-@40) + 5
    • (5-5)x(@40-@44) + 5
    • (5-5)x(@44-@48) + 5
    • A második létra ugyanez, csak felcseréltem a két kar között a golyókat. Összesen 30 - 30 renegát és 30 lassú fekvőtámasz, totál mélyre engedve
  • Szumó elemelés + Panel-Farmer: 1 óriáslétra
    • 10x(@36-@40) + 20 lépcső
    • 10x(@40-@36) + 20 lépcső
    • 10x(@40-@44) + 20 lépcső
    • 10x(@44-@40) + 20 lépcső
    • 10x(@44-@48) + 20 lépcső
    • 10x(@48-@44) + 20 lépcső
    • Egy elemlés-lépcsőzés páros átlag 65 mp-ig tart. Ölég lihegtetős meló :-). Összesen 60 elemelés és 120 lépcső fel és persze 120 le
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Melegvizes ücsörgés: 40 perc, közben mindenféle vízi attrakció
Ennyike. A felvezető lendítésekben most három létrát végeztem, mindegyik három lépcsőfokból állt. De minden létrában egy golyómérettel feljebbről indultam. A 2x(5 lépcsős) létrával összevetve, itt a @40-es golyó háromszor kerül sorra, míg a két szélső (a @32 és a @48) csak egyszer. Egyébként meg egy kis változatosság.
A gyakorlatpárokat frankón letudtam. Azért a nyomásokban érződött az elmúlt edzés, csak szokatlan volt a @44 és a @48. De nem is erőltettem a dolgot, mindössze két létrát toltam mindenből. Végül is az elemelés is két létra, csak egybe vettem a kettőt. Ezt végül is a többinél is el tudnám játszani, hiszen mindenhol felemás golyókat használok. Így 6 lépcsős óriáslétrákat kapnék. Lehet következőleg ki is próbálom.
Edzés után punnyadtam a melegvízben és kész.
Sajnos a hó végén lejár az 5 hónapos bérletem. Még nem döntöttem el, hogy hogyan tovább:
  1. Veszek egy éves bérletet (terem + fürdő +szauna egyben
  2. Veszek egy újabb 5 hónapos bérletet (terem + fürdő +szauna egyben)
  3. Havi terembérletet veszek és heti egyszer járok szaunázni
  4. Hazacuccolom a golyókat és itthon edzem (már nincs hideg) és heti egyszer járok szaunázni
Nyilván az az eleje a drágább, a legvége a legolcsóbb :-) Az itthon mellett szól, hogy a teremben gagyi kereskedelmi rádió szól, nagyon sokszor osztrák népzenével :-( Itthon meg ugye Rammstein... Azért már hiányzik. Meg amúgy én semmilyen termi eszközt nem használok a húzódzkodón és néhány kézisúlyzón kívül. De most hogy már vettem @44-et és @48-at is, azok már elég nehezek evezni is. No meg a terem tele van telefonon matató, edzést imitáló, fülhallgatós, magukat borzalmas erősnek gondoló, hangosan pofázó, mindenféle divatcuccban feszítő, soha meg nem izzadó fiatalokkal. Nem az én világom. nagyon kilógok ebből. Télen jó volt, mert hideg lett volna itthon edzeni, de most már ezerrel süt a nap. Az egyedüli, ami mellette szól, az az edzés utáni szauna. Ami nagyon király tud lenni.
Majd még megálmodom.

Holnap szombat és ismét gyalogtúra!

Nincsenek megjegyzések: