hétfő, április 01, 2019

@28-as meló

Folytatódik a napsütéses tavaszi idő. Délelőtt a parkolót raktam rendbe, kora délután ki is vittünk egy rakás hulladékot a gyűjtőbe. Aztán edzés:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • @28-es meló: (a ballisztika majdnem folyamatos meló)
    • swing + lépcsőzés: 2x(20 + 2x20 lépcső), a lépcsőn mindig kettesével lépkedtem
    • egykezes swing + lépcsőzés: 2x(10-10 + 2x20 lépcső)
    • snatch + lépcsőzés: 2x(10-10 + 2x20 lépcső)
    • clean&press&mp (váltott kezes, padlóról indított) + lépcsőzés: 5-5 + 2x20 lépcső
    • bup + lépcsőzés: 10-10 + 2x20 lépcső
    • dupla mp + húzódzkodás: 10x(3 + 3), minimális pihikkel
  • Vegyes bazár:
    • egykezes evezés (padlóról indított)@48 + 3x3mp fekvőtámasz (állványon, emelt lábbal): 3x(5-5 + 5), nincs pihi
    • Gripper: 3x(5-5)CoC2, 3x(10mp-10mp)CoC2
    • Függeszkedés FG-n (+@20): 3x30 mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
A szokásos meló. Annyit variáltam, hogy ma egy 10 sorozatos szuperszettet toltam a két @28-as golyóval, szinte pihi nélkül (asszem háromszor kellett várnom a húzódzkodóra), sorozaton belül alacsony ismétlésszámmal. Az elmúlt edzésen volt nagy súlyú húzódzkodás, ma inkább gyakorlás jellegű meló volt.
A vegyes bazárban továbbléptem a függeszkedésben. Már többször volt 70 mp-s lógás FG-n, így ma felkötöttem egy @20-as golyót és három sorozatban lógtam fél percekig.
Az egész munkarész simán belefért 60 percbe, így egy alaposat hengereztem.
Edzés után szauna. Nagyon kevesen voltak, annál is inkább, hogy a hatalmas relax medencét felújítják. A fél fürdő le volt zárva.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: