vasárnap, április 28, 2019

Vegyeske

Reggel még 1100 méter körül volt a hóhatár:

Délutántól kezdve már a faluban is havazik: pár napra visszakérezkedett a tél. A falu totál ki van ürülve, nagyon sok étterem, szálloda zárva van. Persze a teremben egy edzőtáborozó csapat edzett (az elmúlt kétszer 5 hónapos teremlátogatásom alatt ilyet még nem láttam itt), az összes gépet elfoglalták. Pedig ma egy kis alsó végtag edzést terveztem. Maradt a golyózás, a felmenő rendszerű gyakorlatkupacot toltam le. Zokniban dolgoztam, a tornacipő nyomja a lábujjamat. Így viszont egyetlen gyakorlatnál sem éreztem:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing + Lépcső + Nyomás-variánsok + Húzódzkodás: 10x(10 + 20 lépcső fel-le + 3-3 + 3), a használt súlyokat növeltem 2-3 sorozat után: a lendítéseknél @40, @44, @48, a nyomásoknál @24, @28, @32, @36, @40, a húzódzkodásnál saját testsúly, +@8, +@16 volt a használt súly
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 2 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
Olyan zsivaj volt a teremben, hogy a gyakorlatkupac után elmentem szaunázni :-). Amúgy elég kis pukkasztó ez a 10 sorozat: összesen 100 lendítés, 200 lépcső, 30-30 nyomás (volt közte mp és padlóról indított c&p) és 30 húzonc pörgött le. Nem volt folyamatos meló, mert sokszor megálltam pihegni. Különösen az utolsó két sorozat esetén, hiszen itt már @48-cal lendítettem, @40-nel nyomtam és +@16-tal húzódzkodtam. A swingek és a lépcsőzés minden sorozatnál megadta az alaphangot :-). Bizony, ha az ember gyereke normálisan meglenget 10-szer egy nagy golyót, az tud ütni...

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: