szombat, április 20, 2019

@40-es meló

Ma golyózás az RB-ben:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • @40-es meló: (a ballisztika majdnem folyamatos meló)
    • swing: 10x10, minden sorozat után nyomás vagy húzódzkodás
    • c&p (padlóról indított) létra + húzódzkodás(+15kg) létra: 2x(ötös létra), összesen 30-30 felvétel és nyomás és 30 húzonc
    • swing + snatch(@24): 5x(10 + 10-10), összesen 50 lendítés és 50 szakítás
  • Vegyes bazár:
    • lábemelés függeszkedve: 3x10
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör, váltó zuhany
Ennyike.
Alapok. A felvezető lendítések közé beszúrtam 5 sorozat felvétel és nyomást a @24,  @28,  @32 golyókkal illetve 5 sorozat húzódzkodást. Mindegyiknél 3 ismétlésekkel. Próbáltam folyamatosan melózni, így a 100 lendítés végeztével alaposan bemelegedtem. No meg jól meg is lihegősödtem.
A fő rész két létra volt, komótosan melóztam benne, mindkettő kb. 15 percig tartott.
A létrák után egy kis intenzív ballisztika (minden sorozat után egy kört sétáltam a tornateremben) majd hasizom. A munkarész simán belefért 60 percbe.
A végére persze egy hosszú kör szauna.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: