csütörtök, április 25, 2019

Nagy súlyok

Visszajöttünk Osztrákiába. Sajnos rám járt a rúd a keddi napon:
  • Reggel sikerült új belerúgnom egy bőröndbe (amikor elmentem mellette a bal lábam kislábujja pont hozzáért), hogy a kislábujjam kissé bekékült és kissé megdagadt. Lehet eltört, de lehet csak zúzódott;
  • Estére komoly gyomorrontásom alakult ki (Betti előző nap szenvedte ezt végig), valszeg vírusfertőzés okozta, ma gyerekek vannak dögrováson, őket is elérte;
  • Ráadásul hazaérkezve a lakás totál kihűlt, a kazánnal is lett valami, úgyhogy se meleg víz, se fűtés nem volt egy napig, így azóta köhögök;
Ezért aztán szerdán jóformán egész nap csak feküdtem és rázott a hideg. Mára már aránylag jól voltam - leszámítva a kissé sántikáló járást és az időnkénti köhögést - így kimentem egy kicsit edzeni:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing@40 + Lépcső + (Nyomás variáns vagy Húzódzkodás): 10x(10 + 20 lépcső fel-le + 3-3 + 3), a nyomásoknál @24, @28, @32, @36, @40 volt a használt golyó
  • C&P@44 + Húzódzkodás(+@20): 3x(3-3 + 3), a felvétel és nyomás mind padlóról indított
  • Felhúzás: 3x70kg, 3x120kg, 3x170kg, egy kis nosztalgia, csak amennyi jól esett
  • Evezés FG-s rúddal: 3x5x90kg, ma ennyi volt a fogáserősség
  • Lábemelés függeszkedve: 3x10
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, meleg vizes punnyadás, váltózuhany
Ennyike.
Ismét beraktam felvezető lendítések közé a lépcsőzést, illetve C&P-t és a húzódzkodást, ez utóbbit felváltva. A 10 sorozat végére rendesen bemelegedtem.
A fő gyakorlat egy kis felvétel és nyomás volt húzódzkodással, mindössze 3 sorozatban. Elég is volt, mert a végére már éreztem a lábujjam. Érdekes, a lendítések és a lépcsőzés nem piszkálta. De az is lehet, hogy eddigre telt be a pohár nála :-)
A végére egy kevés rudas gyakorlat, és kész.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: