szombat, április 27, 2019

5x5-ös nap

Éjszaka 1500 méter felett havazott, szerencsére mi 900 méter alatt lakunk. Délután kimerészkedtem edzeni, de próbáltam kímélni a kislábujjam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing + Lépcső + MP@24 + Húzódzkodás: 5x(10 + 20 lépcső fel-le + 3-3 + 3)
  • DuplaMP: 5x5x(@28-@28)
  • Húzódzkodás FG-n: 5x5x(+@8), jó fogós volt
  • 3 mp-s fekvőtámasz emelt lábbal, állványon: 5x5, na itt éreztem a lábujjam
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval: 5x(5-5)x(42,5 kg)
  • Tricepsz + Bicepsz csigán: 3x(10 + 10)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
Minden gyakorlatban nagyon feszes végrehajtásra törekedtem. Jó kis mennyiségi edzés felsőtestre. Következőleg az alsó végtag következik. Már amennyire a lábujjam engedi.
Egy kört szaunáztam és kész.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: