szerda, április 03, 2019

@32-es meló

Kora délutáni edzés. A teremben, de az egész fürdőben csak pár ember lézengett. Jövő héten a szaunavilágot kezdik felújítani. Edzésügyileg ma a @32-es golyó volt soron:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Szimpla @32-es meló:
    • swing + lépcsőzés: 2x(20 + 2x20 lépcső), a lépcsőn mindig kettesével lépkedtem
    • egykezes swing + lépcsőzés: 2x(10-10 + 2x20 lépcső)
    • snatch piramisban: 5-5, 10-10, 15-15, 10-10, 5-5, összesen 90 szakítás 4:30 alatt
  • Dupla @32-es meló:
    • dupla mp + húzódzkodás súllyal(+@16): 2x(5 + 5)
    • váltott kezes nyomás + húzódzkodás súllyal(+@16): 2x(5 + 5)
    • dupla c&p + lépcsős farmer + lépcsőzés: 5x(1 + 20 lépcső + 2x20 lépcső)
  • Vegyes gyakorlatok:
    • Lábemelés függeszkedve +  Hídtartás: 2x(10 + 30mp) 
    • Függeszkedés: 60mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike. A golyós részben swingek voltak lépcsőzéssel összekapcsolva, majd toltam egy nagyobb mennyiségű szakítást a @32-es golyóval. Összesen 90 szakítást pörgettem le piramisban, szinte pont 4:30 alatt. Durva, jól meglihegtetett. Mostanában nem volt ilyen.

Elég is volt a szimpla golyós melóból, azaz az egykezes nyomásvariánsokat kihagytam. Dupla golyós melóval folytattam, húzódzkodással összekötve. Két 5 ismétléses sorozat katonai nyomás, majd ismét két 5 ismétléses sorozat váltott kezes nyomást végeztem. Ez utóbbi végül is felfogható egykezes nyomásnak is. Minden sorozat után 5 húzonc volt a @16-os golyóval.

Az utolsó kupac ismét egy kis lihegtetős meló lett: egy dupla c&p, majd fogtam a két @32-es golyót és felvittem az emeletre (majd persze le), aztán ismét fel, de már golyó nélkül (kettesével), majd ismét fel-le, de már hármasával. Mindössze 5 sorozatot toltam, volt benne 5 felvétel és nyomás, 100 súlycipeléses lépcsőmászás és 200 súly nélküli lépcső (de itt kettesével illetve hármasával lépkedtem). Bőven elég is volt ennyi máról, így a vegyes részben csak hasizmot és függeszkedést végeztem, bizony nem éreztem szükségét másnak...

Egy frankó kör szauna és kész!

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: