csütörtök, április 18, 2019

Uszoda edzéssel

Ma az úszást egy kis súlyzós edzés előzte meg:
  • Bemelegítés, gimnasztika
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzókkal + Tárcsaforgatás: 6 sorozat
  • Tárogatás + Evezés FG-s rúddal + Combfeszítőgép: 4 sorozat
  • Egykezes bicepsz ferde padon + Húzódzkodás: 3 sorozat
  • Tricepszlenyomás csigán + Egykezes evezés kézisúlyzóval: 3 sorozat
  • Úszás: 30 hossz gyors
  • Gyógyvíz: 20 perc punnyadás
  • Hidegvizes merülő: 5 perc reszketés 😀
Idejét sem tudom, hogy mikor edzettem utoljára golyó nélkül. Mindenesetre jó volt. Van is bennem egy elhatározás,  hogy vissza kellene hozni egy-egy napon ezt az izolációs edzést. Tök jól éreztem az egyes izmokat, nagyon jól rá tudok koncentrálni. És nem zavar a használt súlyok nagysága, a kor kiírtotta belőlem a mindenáron a legnagyobb súly hajhászását. Tutkó izomlázam lesz 😀.

Többek között felelevenítettem a tárcsaforgatást. A 20 kg-os tárcsával 3 sorozatban 10-10, a 25 kg-ossal 3 sorozatban 5-5 mintaszerűt pörgettem. Mintha csak tegnap lett volna...

Edzés után 30 hossz gyors (nem álltam meg közben), aztán punnyadás a gyógyvízben. Itt nyújtogattam, végül a szauna merülőmedencéjében frissítettem fel magam.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: