péntek, április 05, 2019

@36-os meló

A @36-os golyó következett:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Szimpla @36-os meló:
    • kétkezes swing + lépcső: 10x(10 + 2x20 lépcső), a lépcsőn kettesével mentem
    • clean&press (padlóról indított) + húzódzkodás: 2x(1-2-3-4-5), összesen 30-30 felvétel és nyomás és 30 húzonc
    • egykezes evezés golyóval + fekvőtámasz emelt lábbal, állványon: 3x(10-10 + 10)
  • Vegyes gyakorlatok:
    • Gripper: 3x(5-5)CoC2, 3x(15mp-15mp)CoC2
    • függeszkedés: 1 perc
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör kristályszauna, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike. Tovább folytattam a lépcsős melót, nemsokára itt a túraszezon, kell egy kis célzott edzés rá. A felvezető lihegtetős részben 100 swing volt 400 lépcsővel. Komótos tempóval, de megállás nélkül dolgoztam. A keringési rendszer asszem ezzel át is lett mozgatva :-).
Az erőrész két ötös létrából állt, padlóról indított felvétel és nyomás összekapcsolva saját testsúlyos, szigorú formában végrehajtott húzódzkodással. Az első létrában váltott kezes c&p volt és normál fogású húzódzkodás, a második létrában nem váltottam kezet a fokokban és párhuzamos fogású húzoncok voltak.
A 10 ismétléses részben golyós evezés (itt is maradtam a @36-os golyónál) és fekvőtámasz három sorozatban.
A golyós rész után egy kis gripper illetve függeszkedés (FG nélküli), hogy a fogáserő is kapjon.
Edzés után szauna, alig voltak.

A központi medencét már feltöltötték vízzel (hétfőn kezdték az éves karbantartást), de még le volt zárva a vendégek elöl. Igazi csendélet:


Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: