hétfő, április 08, 2019

@32-es meló

A tegnapi túra izomlázat hagyott maga után mindkét combomban. Nem nagyot, de bizony érződik. Lehet holnapra fog kiteljesedni. Még szerencse, hogy azért már előre készültem a tavaszi túraszezonra a rendszeres (zömmel súly nélküli) lépcsőzéssel.
Most pár napig az edzés szünetelni fog, ugyanis hazamegyünk Mo-ra. Előtte Győrben eltöltünk két éjszakát egy kis hotelben, így majd a hét vége felé edzem ismét. Persze, ha lesz rá lehetőség, akkor hamarabb.
Ma a @32-es golyót szedtem elő. Igaz, pénteken a @36-os golyó volt soron, de így kicsit ellensúlyozom a pár napnyi edzéskiesést:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Szimpla @32-es meló:
    • swing + lépcsőzés: 6x(10 + 2x20 lépcső), a lépcsőn mindig kettesével lépkedtem
    • egykezes swing + lépcsőzés: 2x(10-10 + 2x20 lépcső)
    • half snatch + lépcsőzés: 2x(10-10 + 2x20 lépcső)
    • clean&press&mp (váltott kezes, padlóról indított): 5-5
    • bup + lépcsőzés: 5x(2-2 + 2x20 lépcső)
  • Dupla @32-es meló:
    • dupla mp (fordított) létra + lépcsőzés: 5-4-3-2-1 + minden létrafok után 2x20 lépcső 
  • Vegyes gyakorlatok:
    • Húzódzkodás létra: 3x(1-2-3-4)@16
    • Lábemelés függeszkedve +  Hídtartás: 2x(10 + 30mp) 
    • Függeszkedés variációk
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Fürdő: 20 perc melegvizes punnyadás, a szaunavilágot felújítják, váltózuhany
Ennyike. A golyós részbe belevettem a kis izomláz ellenére a lépcsőzést, 40 alkalommal mentem fel és le a 20 lépcsőn. Ez 800 lépcsőfok. Közben ballisztika, nyomás variációk (szimpla és dupla golyós) illetve húzódzkodás létrák. Kiegészítő gyakorlatokat nem is végeztem, egy kis hasizom és függeszkedést raktam a végére és lehetett gurigázni.
A héten a szaunavilágot újítják fel, így kivételesen a relax medencében punnyadtam edzés után.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: