péntek, július 17, 2020

Nyomások

A mai program:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP@28: 5x(5-5)@28
  • DuplaMP: 5x5x(2x@28)
  • Fekvőtámasz(állvány, emelt láb): 3x10
  • Ferdepados mellnyomó: 3x(10-14), nem számoltam, a lényeg a feszítés volt
  • Vízszintes mellnyomó: 3x(10-14), nem számoltam, a lényeg a feszítés volt
  • Hasprogram: 3 kör, durva volt
    • 10+ térdemelés függeszkedve
    • 1 perc Hídtartás
    • 10+ lábemelés hanyattfekve
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(15 mp meló + 15 mp pihi) azaz 3x(4 féle gyakorlat)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltózuhany
Ennyike.
Két 5x5-ös vállgyakorlattal kezdtem, nagyon kevés pihenőkkel, így a @28 illetve a dupla @28 pont megfelelő terhelést adott. Fekvőtámasszal és két gépes mellgyakorlattal folytattam. A gépeken jól rá lehet feszíteni a mellizmokra, igazából nem is néztem a használt lapok számát. A lényeg, hogy minimum 10 ismétlés legyen meg. Nem is olyan rosszak ezek a gépek.
Hasprogrammal zártam a testépítős részt, amit három gyakorlat alkotott. Hát elég durva lett, különösen a hídtartás.
Lihegetősnek rázókötél és kész.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: