szombat, augusztus 10, 2024

Cigányedzés

Melós nap, ráadásul szombat van, az este nagyon fogós lesz. Szerencsére tegnap kissé könnyebb volt, ezért ma kimerészkedtem egy rövid mozgolódásra:

  • Nyomás Smith-gépen + Lépcsőzés
    • Felvezetés: 6x(rúd, 1, 2, 3, 4), minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével
    • Munkasorozatok: 6x(5, 5+1, 6, 5+1, 5+1 lap), minden sorozat után (2x20 lépcső)x(2x@32)
    • Minden bele: (összesen 15 kis pihikkel)x(5 lap)
  • Mellnyomógép: (amennyi megy)x(12, 11, 10 lap), törekedtem a 10+ ismétlésre
  • Rudas bicepsz állva + Tricepsz lenyomás csigán: 10x(40kg, 45kg, 45kg), minden sorozat után 10x16 lap lenyomás, az utolsó sorozat (amennyi megy)x(40kg + 14 lap)
  • Függeszkedés: normál 1 perc
  • Punnyadás: melegvizes punnyadás, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
Nyomásos nap, csak most egy kis lépcsőt is beiktattam. A cipelésnél maradtam a 2x@32-es golyónál, este még kell az erő. Pár sorozat kar és kész. Fogáserő és direkt lihegtetős nem volt, inkább punnyadtam egy kicsit a medencékben.

Holnap vasárnap és melós nap.

Nincsenek megjegyzések: