hétfő, augusztus 05, 2024

Snatch, Evezés, Panel

Frankó borongós idő van ma is, 22 fokkal. Holnaptól melegszik, vége van a pár napos esőzésnek. Szabadnapos edzés:

  • Snatch@28 + Lépcsőzés: 10-10 + 2x20 lépcső kettesével, öt sorozat 7:40 alatt
  • Evezés rúddal (lent megállított): 3x(40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 125, 130, 125, 120kg), (12, 10, 8)x100kg, ez a három sorozat folyamatos végrehajtású
  • Lehúzás csigán + Panel-Farmer: (összes kis lap)x(amennyi megy) + (20 lépcső)x(2x45kg), három sorozat
  • Farmer a teremben (horogfogás): (2 kör)x(2x45kg)
  • Lábemelés függeszkedéssel: 3x(minden percben 15, a maradék idő függés), egy perc pihikkel
  • Hídtartás: 3x1 perc, fél perc pihikkel
  • Szauna: melegvizes punnyadás, kristály szauna, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A felvezetés ma szakítás volt, nagyon jó időt mentem. Aztán evezés, itt most szakítottam a hagyományokkal, nem hat, hanem három ismétlésekkel lépkedtem (külön pihi nélkül, csak amíg a súlyt pakoltam) fel, de 130 kg-ig (régen jártam már itt), majd vissza 120-ig, aztán három nagy volumenű sorozat volt 100 kg-mal.
Levezetésnek lehúzás csigán vele párhuzamosan lépcsős cipelés illetve volt még egy menet a teremben is.
Hasprogrammal és végre szaunával zártam. Direkt fogáserő ma sem volt, de kapott azért az evezésnél és a lépcsős cipelésnél. Amúgy a melóból adódóan a fogásra állandóan szükségem van, így nem félek hogy gyengülne, sőt...
A mai edzéske is bőven belefért egy órába. Amióta ebben a duplamelós beosztásban dolgozom (délelőtt és este), tudatosan törekszem, hogy az edzés maximum 60 perc lehet. Ezt szabadnapon is tartom, itt a szauna a plusz dolog illetve a több punnyadás a medencékben.

Holnap kedd és még szabadnap.

Nincsenek megjegyzések: