kedd, február 17, 2009

55 - Kártyatépés


Este a család hamar kidőlt, én meg az egész napos ücsörgés után még tele energiával: kettétéptem 55 lapnyi magyar kártyát, most már ez az új maxom.
Kemény meló volt: 3-4-szer is nekirugaszkodtam ellentétes fogással, majd - miután az egyik oldalon olyan 25-30 lap beszakadt kb. egy centit - motoros fogásra váltottam, amivel 5-6 nekibuzdulás után sikerült kettétépni. Az egész olyan 4-5 perc volt, nem néztem pontosan. Nem pont középen, de maxon végzett munka során szerintem ez annyira nem lényeg.


Felmerült bennem távoli célként 2 pakli magyar kártya kettétépése. Még alszom rá...

A bemelegítés egy régebben félbetépett magyar pakli egyik felének hosszban történő kettétépése volt. Könnyítésként a félpakli mindkét oldalát szigetelőszalaggal átkötöttem, hogy a szétcsúszásra ne kelljen ügyelni.

Utána néhány Gripper, majd befőttesgumi.

A hétvégétől az InterSpar leárazza a magyar kártyákat! Az eddig 300Ft-ba kerülő is 149 lesz (mint amit eddig is vettem), kíváncsi vagyok annak a minőségére és az ábráira.

Nincsenek megjegyzések: