péntek, február 20, 2009

Ismét kártyatépés


Ma kivételesen 11-kor kezdődött az óra, így előtte InterSparban vásárlás: 12 pakli magyar kártya + 1 pakli olyan, aminek kék a hátulja. Ez alapból 300Ft, csak most 149Ft-re le van értékelve. A papír anyaga talán még vékonyabb is, mint aminek piros a hátlapja, az ábrák meg ugyanolyan silány minőségűek. Hogy ez miért 300Ft, a másik meg miért 149Ft, üzleti titok. Próbából még ott dobozostól kettétéptem egyet, semmi különbség. Ezek egyébként osztrák gyártmányok.

Tegnap este megtaláltam az Offset és Játékkártya Nyomda WebShopját, ahol pl. egy garnitúra francia kártya (2 pakli) 360Ft, vagy egy nagyon jó minőségű magyar kártyapakli - tűznél melegedő orosz parasztos makk ásszal - 134Ft. Innen fogok rendelni egy nagyobb mennyiséget. Különösen a francia kártya olcsó, itthon ugyanaz a garnitúra az újságosnál 600Ft. Hogy is nem gondoltam erre előbb...

Tegnap éves célnak felvettem egy pakli négyfelé tépését, de azt ma már teljesítettem is, ezért le is veszem onnan. Sőt, két nagy konyhai kesztyűben is kettétéptem egyet dobozostól, fóliástól, úgyhogy az is pipa. Egy picivel tovább tartott: inkább csak érdekességnek jó. Francia kártyával, az döfi: Adam T. Glass azt kapta ketté vele. Én örülök majd, ha kesztyű nélkül kettétépem a franciát. Apropó, franciáztam is ma: max. alatti munka 35 lappal, elég jól ment (25mp).

Nincsenek megjegyzések: