szombat, február 21, 2009

Power + Cindy


Ma kissé későn jutottam ki edzeni, mindössze szűk órával a zárás előtt. Ráadásul a kettlebellek kulcsa otthon maradt, ezért ma a golyók pihentek:
  1. Bemelegítés, csak röviden
  2. Evezés francia rúddal: 12x130kg, 3x6x150kg, 12x130kg, közben Gripper250
  3. Combfeszítőgép 20x40kg, 4x20x60kg
  4. MetCon: Cindy mértékadó 20 perc alatt 20 kör
  5. Nyújtás, csak röviden, mert zárt a terem
Az evezés és a combfeszítőgép szuperszettben volt. Nagy súlyokra mentem az evezésnél. A combfeszítő határozottan jól esett, rendszeresen fogom végezni a súlyzós edzések alkalmával váltogatva valamilyen vádli gyakorlattal.

Az edzés Metcon részében előszedtem egy régen nem végzett Crossfit-es mértékadót, a Cindy köröket:

1 kör = 5 húzódzkodás (lehet kipping is) + 10 fekvőtámasz + 15 guggolás (nálam vízszintesig)
20 perc alatt kell minél több kört teljesíteni.

Nyilván pihenés nélkül célszerű körözni, ha maximális teljesítményt akarunk kihozni. Nálam ez most 20 teljes kör lett, de precízen végrehajtva az egyes gyakorlatokat (még maradt is kb 25mp, de már nem kezdtem bele újba). Ősszel volt már 23 is, de emlékeim szerint azért ott a húzódzkodások hagytak kívánni valót...
Már a múltkori Angie-nál elhatároztam, hogy egyrészt törekszem a szabályosságra, most minek csapjam be magam, másrészt visszahozom ezeket a saját testsúlyos gyakorlatokat.

Ezzel végére is értem, egy rövid nyújtás következett - Gabi-féle "tekergés" - aztán turmix, zuhany, stb. és már zárt is a terem. Így is 15 perccel zárás után jöttem ki, már nem is volt senki.

(Halkan jegyzem meg, hogy edzés végén jobb kézzel koccig nyomtam a Gripper250-t, de ez még nem hivatalos. Csak akkor, ha többször is sikerül egy nap folyamán.)

Holnap pihi, esetleg uszoda, hétfőn Gabi. (Remélem nem fog esni a hó hétfő reggelre)

Nincsenek megjegyzések: