szerda, február 04, 2009

Új cél és MP2 és 50lap és Hurrá!


A 2009-es célok közül a standard magyar kártyapakli ketté tépését 1-2 mozdulatból teljesítettnek tekintem!

A cél kitűzésekor (december elején) ez rendkívül távolinak tűnt, mert ekkor a maxom még csak 22 lap volt. De a rendszeres gyakorlás a Killer Rope-val, a Gripper-rel, a (R)olling (T)hunder-rel, a felhúzások gurtni nélkül, a sok nagysúlyos swing, a sok-sok eltépett kártya meghozta a gyümölcsét.
Nem kis szerepe van benne az elméleti háttér magyar nyelven való megismerésének (Lakatos Péter blogja), ezért köszönet.

Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar elérkezik ez az idő. Pont nekem, aki a sok-sok év testépítés alatt állandóan a kezemen hordtam a gurtnit. Amihez csak hozzáértem, azonnal hozzá is kötöttem magam...

Az utóbbi pár napban 7 paklit is ketté nyírtam, ebből 3-at dobozostól, műanyag borítóstól. Tegnap este már egy 40 lapos magyar kártyapaklit is ketté téptem, ezért módosítottam a 2009-es célt ez ügyben: cél a francia kártya. Ez elég nagy kihívás, tekintve, hogy még egyszer sem próbáltam... He-he!

A mai edzésre átvittem a @12-t és a 250-es Gripperem is:
  1. Haskörök: 2x[(5 gyakorlat)x20 ismétlés] + Bemelegítés
  2. MP2 + Gripper: 3x(2,2)x(@24+@12), 7x(3,3)x(@24+@8), 2 perc pihenőkkel. Ekkor volt (1-1) a 250-es Gripperrel.
  3. MetCon: Swing + Köteles húzódzkodás: 10x(30mp@40 + 3 húzódzkodás + 30mp pihi), összesen 200 swing, 30 húzódzkodás
  4. Olling Hunder tartás időre (40kg): 5x(bal-jobb)x15mp
  5. Nyújtás

A hasköröket most megvariáltam, előre raktam az izolálóbb gyakorlatokat és a végére az összetettebbeket. Érdekes volt...

Az MP2-ben a (@24+@12) nagyon brutál, sokkal jobban kell szorítani, mint a (@24+@8)-at. Ugyanis a @8 műanyag borításos, azaz kicsit tapad a @24-re. Na a @12 az nem...
Szigorúan tartottam a 2 perc pihenőket, amely során volt 1-1 Gripper. Az elején még jobbal össze is ment, aztán pár mm mindig hiányzott, ballal végig 1 centi. Ez van, gyakorlás!

Kis pörgetősnek jött a @40-es swing (olyan 22 ismétlések voltak), rögtön utána a köteles húzódzkodás. Na az nagyon nehéz volt a swingek után: egyszerűen alig bírtam tartani magam rajta, a fogáserősség teljesen elveszett. 6-ot akartam, elsőre ment is, aztán úgy látta a markom, hogy elég lesz 3 is... Szóval jó volt!

Utolsónak az Olling Hunder-es tartás. Ez nehezebben ment, mint szerdán: feszítettem piszkosul, hogy meglegyen a 15mp. (Különösen ballal volt nehéz)

Edzés végén nyújtás Gabi útmutatásai alapján + a szokott rutin.

Jó edzés sikeredettt, volt erő, erőállóképesség és szinte mindenben nyílt és zárt fogáserő. A swing + köteles húzódzkodás párban nagyon tetszik, alkalmazni fogom!

Jó lenne az elkövetkező napokban egy masszázs, mert a jobb lapocka környéki izmok még mindig nagyon be vannak állva a vasárnapi húzódzkodás és felhúzás gyakorlatoktól.

Este tovább növeltem a magyar kártya maximumot: 50lapot kaptam ketté:

A kezdő fogással talán ha 10 lap beszakadt 3-4 mm-t az egyik oldalon. Ekkor egy hirtelen ötlettől vezérelve nem erőltettem tovább az ellentétes fogást, hanem azonnal motoros fogásra váltva, simán megindult és 3-4 nekibuzdulás után ketté is jött. Nem pont középen, de a mennyiség az király!

Nincsenek megjegyzések: