kedd, február 10, 2009

Fogáserő és pihi


Ma pihenőnap volt, illetve egy kis zárt fogáserő a Gripperrel + izometrikus feszítések kártyával:

A nap folyamán elég sokszor a kezembe vettem a 250-es Gripperem és próbáltam egyszer-kétszer összenyomni ballal-jobbal. Határozottan javul, bár még most sem kocc, de nagyon-nagyon kicsi hiányzik hozzá. Mindenesetre a vásárlás napjához képest ég és föld a különbség Remélem nem a rugó gyengül... :)
A teremben még nem tudta senki összenyomni (jól is néznénk már ki, azért ehhez már komoly erő kell), a legjobb nyomásnál is a két szár közé simán befért egy gyufásdoboz (persze fektetve). Remélem a jövő hétre már legalább jobb kézzel összepattintom úgy rendesen...

A múlt héten felgyűlt félbetépett magyar kártyákat is aprítottam kicsit. (Mindig elrakom a feleket, jól lehet velük gyakorolni) Az egyik felet szigetelőszalaggal a két szélén átkötöttem és sikerült szépen (hála a szalagnak...) hosszában kettétépni. Emberes munka, lett is egy kis vízhólyag az egyik ujjamon... A többit vékonyabb rétegekben téptem kisebb darabokra. Még maradtak, a múlt héten úgy belejöttem a tépésbe, hogy van egy rakás.

Természetesen volt befőttesgumival hajlítókra gyúrás is.

Holnap golyózás Gabival, majd utána bevásárlás az InterSpar-ban kártya ügyben.

Nincsenek megjegyzések: