vasárnap, február 15, 2009

Angie + uszoda


Ma pihenőnap, pontosabban aktív pihenő az uszodában egy mértékadó feladattal:
  1. Bemelegítés: csak röviden
  2. Angie: 15:55
  3. Melegvizes ücsörgés: 20perc
  4. Szauna 4 kör - pihenőkkel - 90 perc
  5. Forró zuhany: 10perc
Sajnos a masszázs nem jött össze, majd legközelebb...

Az Angie-t már többször végeztem, de a 100-100-100-100 gyakorlatot 5x(20-20-20-20) gyakorlatra oszottam be, azaz így folyamatosan tudtam dolgozni, hiszen pl. 20 húzódzkodás után simán lehet 20 fekvőtámaszt végezni, a többi meg szinte pihenő. Így a következő kör simán teljesíthető.

De az elmúlt napokban szembesültem (Lacee blogjában, illetve a YouTube-on is), hogy bizony ezt úgy kell végezni, hogy az egyes gyakorlatokat nem lehet keverni - pontosabban lehet, de akkor annak a neve már nem Angie, így nem is lehet hasonlítani - azaz 100 húzódzkodás (főleg kipping) után jön 100 fekvőtámasz, majd 100 guggolás, végül 100 felülés. Így bizony már mindjárt más az érzet, a 11 perc körüli eredményem rögvest majd 16 perccé szelidült...

A 100 húzódzkodás teljesítése bizony megviseli az embert, 25-20-15-10-10, majd még kisebb adagokban történt. A 100 fekvőtámasz szintén megér egy misét a húzódzkodások után, hasonló adagokban sikerült elvégezni, köztük 10-20mp pihenők. A guggolás - bár én csak vízszintesig mentem a térdem jelen állapotában - és a felülés nem téma, egyszerre ment a 100-100.

Mivel a guggolás nekem nem az igazi, ellenben a swing alapmozdulata nem más, mint helyből felugrás, ezért a későbbiekben nálam a guggolás helyett mélyről felugrás lesz karlendítéssel. Igaz ez egy picit nehezebb, mint a sima guggolás, de inkább nehezebb legyen, mint könnyebb.

Egyébként mostanában nagyon elmentem a súlyzók és a golyók felé edzéseimben, gyakrabban fogok saját testsúlyos gyakorlatsorokat is beiktatni.

Holnap golyózás! Tenyér lecsiszolva...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igen,így kicsit érdekesebb végig csinálni! Jobban "fáj" :)

Névtelen írta...

Hass, alkoss, gyarapíts: Mindent a fájdalomért!