szombat, február 14, 2009

Nyomás-Húzás-MetCon


A hét második alapvetően súlyzós edzése következett ebéd után:
  1. Bemelegítés
  2. MP2 illetve MP: 2x(3-3)x(@24+@12), (2-2)@40, 7x(3-3)x(@24+@8), 2' pihik, közben Gripper250 (1-1) nem koccig, de majdnem
  3. Evezés francia rúddal: 12x120kg, 2x8x140kg, 2x4x160kg, 12x120kg, közben ismét Gripper250
  4. MetCon: Radnai-féle 4 kör x 52,5kg, 1' pihi: Össz 14' (10 ismétlések)
  5. RollingT tartás időre (40kg): 5x(bal-jobb)x20mp
  6. Nyújtás

A nyomásoknál ügyeltem a "lapockából forgatok", "alkar végig függőleges" stb. instrukciókra a gyakorló nyomásoknál (@24+@8). A @40-es nyomásokat nem tenném kirakatba, nem is nyomtam csak egyszer vele. A (@24+@12) ellenben szépen kiment, lehet hogy nagyon rákoncentráltam, így nem maradt elég figyelem a @40-re. Közben 1-1 Gripper, de az a pár mm még mindig hiányzik.

Az evezésnél most felmentem nagyobb súlyra, elég könnyen is ment.
Közben itt is 1-1 Gripper.

A Radnai-féle köredzésben visszatértem a (rúd + 2x15kg + 2szorító =) 52,5kg-ra, ezzel ment húzódzkodással együtt 6 gyakorlat. NNNaaaaggggyoooonnn brutál volt, különösen, hogy többen is voltak a teremben: Példát kellett statuálni! Pontosan 1 perceket pihentem a körök között. A MetCon után rögtön jött a nyújtás.

Edzés végén az elmaradhatatlan tartás: végig 20mp-ket tartottam, (igaz ballal a végén már csak 15mp, de ismét visszaemeltem 5mp-re). Elértem a kitűzött célt, most már ezt tartom néhány edzésig, aztán emelem a súlyt.

Holnap pihi, esetleg uszoda, hétfőn golyózunk Gabival.

Este elsétáltam ebben a nagy hóesésben Mamáékhoz a gyerekekkel. Beszélgetés közben kezembe akadt az asztalon lévő magyar kártya és nem volt mit tenni: ülve - pontosabban hátradőlve egy fotelben - kettétéptem 2 mozdulatból. Volt nagy megrőkönyödés, döbbenet, "Fiam, mit csinálsz!?": holnap 2 vadi új paklit kell vinnem cserébe :))

Nincsenek megjegyzések: