péntek, február 06, 2009

Vízszintes nyomás-húzás + Radnai


Kellemes nyugodt edzés, nem kellett sem előtte, sem utána rohanni (mellesleg egyre több a tűzoltó a teremben, ezek csak gyűlnek-gyűlnek...)
  1. Bemelegítés
  2. Ferde pados nyomás + Evezés francia rúddal: 4x(5x100kg + 8x140kg)
  3. Evezés kézisúlyzóval + Ferde pados nyomás kézisúlyzóval: 3x[(6-6)x67,5kg + 12x(30kg+30kg)]
  4. MetCon: Radnai-féle 4 kör x 60kg, 1' pihi: Össz 12' (6 ismétlések)
  5. Olling Hunder tartás időre (40kg): 5x(bal-jobb)x15mp
  6. Tárcsaforgatás: 3x(6-6)x20kg
  7. Nyújtás

Az erőgyakorlatok ma szuperszettben voltak. Az evezések nagyon jól mentek, ellenben a ferde pados nyomásokon érződött a szerdai MP2. Ezért is raktam be mögé a kézisúlyzós evezést ferdepadon, adjunk az izolációnak illetve a tömegépítésnek. A kézisúlyzós evezésnél mintha egy picivel jobban tudtam volna fogni a súlyzót ballal is, de ezt lehet csak így utólag tűnik így. Mindenképpen nehéz gyakorlat a fogás miatt.

Ma a golyós Metconok és gyakorlás helyett elővettem a Radnai-féle súlyzós MetCon-t, csak 60kg-mal, mivel egy srác éppen ennyivel dolgozott: 2x20kg + a rúd, ezért macerás lett volna cserélgetni a tárcsákat. Cserébe viszont levettem az ismétlésszámot 6-ra. Jó kis pörgős volt így.

Edzés végén fogáserősség, amikor eljöttem legalább 2-en dobálták a tárcsát... Lehet, hogy divatot teremtek?

Sajnos érzem a torkom (mindkét gyerek beteg volt a héten), ezért hétvégén kétnapos pihi, esetleg húzódzkodás gyakorlás. Nagyon hiányzik már a masszázs, de csak vasárnap lesz rá lehetőség.

Délután egy ismerősnek még bemutató jelleggel kettétéptem egy bontatlan pakli magyar kártyát. Sima ügy... :) Jó ezt így leírni, minden arcoskodás nélkül!

Nincsenek megjegyzések: