vasárnap, február 08, 2009

Gyakorlás és próbálgatás


Még mindig érzem a torkom, ezért ma nem volt uszoda, hanem egy kis termi edzés, de szigorúan erőállóképességi munka nélkül, "Csak semmi lihegés!" jelszóval:
  1. Bemelegítés
  2. Olling Hunder maximális súlyra 64kg: jobb kézzel sima ügy, ballal is elemeltem a földtől!
  3. MP: 2x(10-10)x@24, 3x(2-2)x@40
  4. MP az edzés folyamán szétszórva: 7x(1-1)x@40
  5. Húzódzkodás gyakorlás: 10x5x@16
  6. Egykezes felhúzás rúddal próbák: (1-1)x40kg, (2-2)x70kg, (2-2)x80kg
  7. Olling Hunder tartás időre (40kg): 5x(bal-jobb)x15mp
  8. Nyújtás

Alapvetően csak húzódzkodni akartam, de közben lett egy kis MP nagy súllyal. A 2-2 ismétlés könnyen ment, ezért is döntöttem úgy, hogy még az edzés során szétszórva is legyen 1-1 ismétlés. Csak hogy szokjam a 40kg-ot. Már elég régen mentem fel nagy súlyra, mindig két golyóval (@24+@8) illetve most már (@24+@12) gyakorlok.

A húzódzkodások simán mentek (csak az utolsó két sorozatnál volt nehéz az 5. ismétlés), jó döntés volt a @16 használata. Közben nyomogattam egyet-egyet a Gripper-rel is, de az a pár mm hiányzik. Sebaj, ráérünk...

Kipróbáltam az egykezes felhúzást rúddal - azaz az egyik kézben van a 20kg-os rúd tárcsákkal, a másik üres, csak úgy tesz, mintha lenne benne. 80kg-is jutottam ballal, azaz ezzel még éppen fel tudtam állni, de nem bírtam tartani. Jobb kéz sima ügy, simán tartom 10mp-ig is. Ez a gyakorlat nálam megint csak a fogáserősség gyengeségét mutatja: bizony itt megint előjött a két oldal közötti erős asszimetria - fogáserősségben - amit a sok kétkezes gyakorlat elfedett eddig.
Erre rá kell menni, azaz a balt fel kell hoznom a jobb fogás szintjére. Hiszen ez a kártyában is hátrányt jelent.

A végén a szokott tartás Olling Hunder, ez már elég jól megy @40-nel bal kézzel is.

Este jön a masszőr, már nagyon várjuk...

Nincsenek megjegyzések: