szombat, november 17, 2012

Búcsú

Úgy gondoltam, tartozom ezzel a külön bejegyzéssel az Elite @44-es golyómnak, ugyanis ma sírva búcsút vettem tőle. 2010 decemberében vásároltam a TacTicalból, szűk két évet húzott le nálam. Jó volt, szép volt, elég volt. Gondos kezekbe került, személyesen vizsgáltam meg a leendő társait. Jó sokan vannak (főleg kistestvérek) és van köztük kb. 50 éves is...

Az elválás okai:
  1. Nagyon nehéz lenne keríteni mellé egy másik Elite @44-et, márpedig a duplagolyós meló esetén én szeretem, ha teljesen egyformák a golyók;
  2. Az Elite előnye a széles fül kétkezes swing esetére, de erre ott az Elite @48-as golyóm, ezzel a @44-es golyóval csak néha swingeltem;
  3. Nagyon ritkán használtam nyomásokon kívül másra, miközben pont nyomásra a DD-s bell jobban megfelel (tapasztalat a @36-os golyóim által);
  4. A duplagolyós meló során a koccanások miatt nagyon lerongyolódik az Elite felszíne, csak rá kell nézni az Elite @24-es vagy a @32-es páromra, de már a @40-es párom is megindult ezen az úton, miközben a DD-s golyókról SEMMI nem pattan le. Egész nyáron a DD-s @36-os páromat nyűttem és olyanok, mintha most vettem volna őket.
Most várok az új @44-es DD-s golyópárra.

Ellenben az Elite @32-es és @24-es golyópáromtól nincs az a pénz, amiért megválnék, ugyanis azok füle nagyon kényelmes vastagságú, míg a DD-s, illetve az RKC-s @32-es golyók nagyon vékony fülűek. Valamint pont megfelelő távolságban van a fül a golyótesttől, ami ballisztika esetén nagyon nem mindegy egy magas, viszonylag hosszú alkarokkal bíró gyereknek.

Más.
Ma láttam egy élő, valódi Spartan Kettlebell Instruktor-t, miközben egy 12kg-os golyóval bemutatott egy valamilyen mozgásszerű valamit, amiben biztos nagyon el lehet fáradni. Legalábbis én biztos el(le)fáradnék tőle, a derekam meg pláne, de hát én csak egy panelöcsi vagyok és nem spártai...

Nincsenek megjegyzések: