csütörtök, november 22, 2012

Duplagolyók - 2x@40 kombó

Ma ismét a dupla @40-es golyókat nyűttem, még túl sok rajtuk a kalapácslakk:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. Duplagolyós kombó (5 ismétléses): 2x(@24-@24), (@32-@32),  (@36-@36), a felvezetés
  3. Duplagolyós kombó (3 ismétléses): 5x(@40-@40), mai erőrész: dupla MP helyett SeeSaw Press, illetve felülről jöttem lefelé
  4. Duplagolyós Padlónyomás + Renegát evezés fekvőtámasszal: 3x[10x(@40-@40) + (10-10)x(@40-@40)], kb. 11 perc lett
  5. Panel-Farmer:  3x(le=90lépcső + 60mp pihi + fel=90lépcső + 90mp pihi)x(@40-@40), azaz a 4. emeletről a pincébe, majd vissza
  6. Tépésgyakorlás: TényekFogamzás 3x6db
  7. SMR
A felvezetésben lévő 5 ismétléses duplagolyós kombó elemei: 5 dupla swing + 5 dupla clean + 5 dupla MP, golyóletétel nélkül.
A erőrészt alkotó 3 ismétléses kombóban felülről lefelé haladtam és az MP helyett váltott kezes nyomás volt (végül is majdnem seesaw press), vagyis 3-3 váltott kezes nyomás + 3 dupla clean + 3 dupla swing. Ez az első igazi dupla @40-es kombóm, ennek örömére meg is örökítettem az egyik kört (asszem a 4. vonult be az örökkévalóságba).
Nem egy nagy szám, de én örülök neki, pláne, hogy rögtön 5 kört küldtem le belőle:


Az edzés második részében volt egy bő 10 perces padlónyomás-renegát-fekvőtámasz triszettem, minimál pihenőkkel, azaz törekedtem volna a lehető legkevesebb időre, de pusztított rendesen. Ez izolációs kupac után 3 kör Panel-Farmer következett, itt is maradtam a két @40-es golyónál. A harmadik kör végén 175 feletti pulzust lihegtem össze.

Egy kis tépkedés a végére és lehetett ebédelni.

Holnap péntek.

4 megjegyzés:

Nagy Laci írta...

Tök jól mozogsz!!Teljesen jó mindegyik gyakorlat.
Én ehhez csak gratulálni tudok!:-)

Sanyi, a 40-es gyerek írta...

Köszi, jól esett - a hozzászólásod is és maga a gyakorlat is.

Egyelőre ehhez a pároshoz kell megfelelően felnőnöm.

Ricsi írta...

Gratula! Ez ölég kemény páros, illetve kombó!
A sew-saw press-hez csak annyit tennék hozzá, hogy miután kinyomtad először az egyiket, utána egyszerre kéne mozogni mindkét karodnak, az egyiknek le, a másiknak fel, mint egy mérleghinta két végének.
Amúgy nagyon szép a forma!

Sanyi, a fogalomzavaros gyerek írta...

Köszi!

Kösz a pontos leírást is, nem is voltam benne tutkó biztos, hogy ez a fűrészelős nyomás. (Azt nem is szoktam végezni) Ezért is hívtam inkább váltott kezes nyomásnak.