kedd, november 13, 2012

Duplagolyók: létrák és swingek

Délelőtti szösszenet duplagolyókkal:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. HéronDupla-mix + Húzódzkodás: 3x(@24-@24) + 5, 3x(@24-@24) + 5x(+@16), 3x(@32-@32) + 3x(+@24), ez a felvezetés
  3. Létrák: DuplaMP + Húzódzkodás: 2x(1-2-3), @40-@40 illetve (+@32), a mai erőrész
  4. HéronDupla-mix + Szumó-elemelés: 3x[3x(@32-@32) + 15x(@32)-@32)], gyakorlás jelleg
  5. Dupla Swing: 10x(percenként 12 ismétlés, a maradék idő pihi)x(@32-@32), 120 ismétlés szűk 10 perc alatt
  6. Tépésgyakorlás: Prosztata-kampány 60db
  7. SMR
A minimalista erőrészben most létráztam. Összesen 12 duplaMP és 12 húzódzkodás alkotta az erőrészt.

A gyakorlás részben visszaváltottam a @32-es golyópárra, azzal toltam le a Héron-mixet, a mögé berakott elemelés során pedig minden ismétlés után fogást elengedtem, újrafogtam és úgy jött a következő emelés. Azaz valójában 15x1 ismétlés volt. Ez lényegesen fárasztóbb, mintha egyhuzamban letoltam volna a 15-t. Egy ilyen Héron-mix + Szumó páros összesen kb. 2:45 percnyi folyamatos melót jelent.

A lihegtetős rész dupla swing a két @32-es golyóval, percenkét 12 ismétléssel. Ez összesen 120 ismétlés. A végén egy kis tépéske - hogy ne potyára fizessük a szemétdíjat - és kész.

Holnap kedd.

4 megjegyzés:

Nagy Laci írta...

Dupla 40-nel 2*3-as létra?!
Az igen!
Erről igazán csinálhatnál egy videót!
Ha teszel föl,akkor én meg csinálok a kalapácsról,az tuti!:-)

Névtelen írta...

Hali!

Megpróbálom, bár a fényviszonyok elégtelensége, meg a hely szűkössége, no meg a gép alkalmatlansága, hozzátéve a saját lustaságomat és a mérhetetlen szerénységemmel megfejelve elég nehézzé teszi a dolgot.
De következőleg videjózok, ha sorra kerül a létra. (kb. két hét múlva következik ismét ez a rész.)

Zsolti írta...

Szia,

lassan beruházhatsz újabb vasakra! :) Hajrá!

- Zsolti

Sanyi, a vajda gyereke írta...

A „tesvíreket” már ráállítottam a vasazásra, fogynak Szobin a vaskerítések...

Mellesleg a neten is keresgélek, de igazán még nem döntöttem el, hogy szerezzek egy használt Elite @44-est, vagy adjam el a meglévőt és vegyek két RKC @44-est.
Mondjuk van rá bő fél évem, vagy még több is...