péntek, november 16, 2012

Duplagolyós gyakorlás

Délelőtti edzéske, ballisztika nélkül, mert a tenyeremen egy kisebbfajta dombság nőtt ki:
  1. Bemelegítés + SMR
  2. Duplagolyós MP + Húzódzkodás szűk fogással: 5x[5x(@36-@36) + 5x(+@8)], minden kör után 2,5 perc pihenő
  3. Duplagolyós Clean + Székre fellépés: 3x[5x1x(@40-@40) + (5-5)x(@24-@24)], minden kör után 2,5 perc pihenő
  4. Duplagolyós Padlónyomás + Renegát evezés: 3x[10x(@40-@40) + (10-10)x(@40-@40)], majdnem folyamatos meló, csak ha már nagyon elfogyott az erő, akkor álltam le
  5. Gripper-lejtő: jobb CoC2,5, CoC2; 10-10, 9-9, 8-8, 7-7, 6-6, 5-5, 5-5, 5-5
  6. SMR
A húzódzkodás szűk fogással a fegyencedzés húzódzkodás gyakorlatának 6. lépése. Változatosságként végeztem. Mellette volt a mai nap fő gyakorlata a DuplaMP-s 5x5.

A DuplaClean során most is behoztam az elemelésnél már alkalmazott egyismétléses metódust, azaz minden ismétlés után a golyókat elengedtem, felegyenesedtem, majd jöhetett a következő ismétlés. Azaz a lendület segítő erejét kivettem a gyakorlatból.

Farmer helyett egy kis padlónyomás-renegát kombó volt, ugyanis úgy volt, hogy ma kész a TV, és annak hazahozatalára és felcipelésére tartalékoltam az erőt. (Nem jó, ha a mondjuk a másodikon kiesik a kezemből az a batár nagy TV.) Sajnos a szervizben derült ki, hogy mégsem. Lassan egy hete vagyunk ismét TV nélkül. Lehet megszokjuk, vagy veszünk most már egy normálisat. Mert azért kicsit gáz, hogy kéthavonta lehet cipelni le-fel.

Holnap szombat és lehet összefutok Gabival egy kis bót erejéig.

Nincsenek megjegyzések: