hétfő, június 10, 2013

Húzások és tolások

Termi edzés:
  • Szumó elemelés: 3x5x180kg, biztonsági menet
  • Nyomás ferde padon kézisúlyzóval: 5x5x(42,5kg-42,5kg), ma ennyit a nyomásról
  • Szuperszett (szetten belül nincs pihenő): 5 kör, minden 3 perc elején kezdtem neki
    1. Invertált evezés: 12
      Tolódzkodás: 10
  • Szántolás: 10x(tornáchossz - kb. 16m)x(szán + 85kg), próbák
  • Függeszkedés: (5)-5x(30mp), köztük 1 perc pihik
A mai nap újdonsága a szántolás. Már régóta szemezgettem vele és ma rávettem magam, hogy kipróbáljam. A tornácon tologattam, annak alja beton, ezért nagyon nagy a súrlódás illetve iszonyat fülsértő a hangja :-).
Sasolni kell közben, mert nagyon nem egyenes a beton, sőt az egyik helyen van egy olyan rücsök, aminek az egyik körben nekitoltam és onnan egy kummát nem tudtam továbbtolni. Pedig erőlködtem piszkosul, a vérnyomásom biztos felszaladt az egekbe, de nem mozdult. Le kellett szedni néhány tárcsát és leemelni róla. :-) A többi körben ügyesen elkerültem ezt a részt.
Volt 4 hossz külön, majd 3x2, azaz végig toltam, majd rúdcsere (mindkét végén van hely a két rúdnak) és már jöttem is vissza. Érdekes élmény. Meg hangos.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: