péntek, június 07, 2013

Nyomások és húzások

A tegnapi  nap nagyon zsúfolt lett, ma mentem terembe:
  • Mellről nyomás állva rúddal: 20x(minden 30 mp elején 1 ismétlés, a többi idő pihi)x80kg
  • Szuperszett (szetten belül nincs pihenő): 5 kör, minden 4 perc elején kezdtem neki
    1. Egykezes evezés kézisúlyzóval: (10-10)x67,5kg
      Tolódzkodás: 10
  • Felvétel és nyomás: 5x(minden percben 8 ismétlés)x(50kg+ szorítók), mind földről indítva
  • Farmerjárás: 10x(tornáchossz - kb. 16m)x(85kg-85kg), minden percben kezdtem neki
  • Függeszkedés: (3)-(1-1 perc), (5)-3x(30mp), köztük 1 perc pihik
Az egykezes evezésben visszaraktam a terhelést a bicepsz sérülés előtti időre. Tök jól végigvittem, bár a a körök közti pihenőidőt fél perccel megnöveltem: minden 4 percben kezdtem neki egy körnek. A lihegtetős rész felvétel és nyomás volt, majd cipelgettem a kofferokat. Függeszkedéssel zártam.

Sok régi ismerőssel is összefutottam, de tartottam magam az edzésritmushoz, azaz csak a végén volt pofázás :-)

Holnap szombat, duplagolyós könnyű nap.

Nincsenek megjegyzések: