csütörtök, június 27, 2013

KP_02 - @32

A tegnapi erőcske napocska után ma egy kis @32-es gyakorlás következett a panel 4 emeletén:
  1. SMR + Bemelegítés 

  2. Clean: 40x@32, 50x@32, 60x@32
  3. Clean&Press: 3x20x@32
  4. Dupla Clean + Húzódzkodás: 10x[minden perc elején 5x(@32-@32) + 2]

  5. Tépésgyakorlás: „72 órán belül” 40 db, ez a fajta kiadvány van raktáron nagyobb mennyiségben
  6. Szeghajlítás: 5x(6x180), a könyvespolc takarításakor találtam egy nagyobb kupacot belőlük

  7. SMR
A szimpla golyós gyakorlatoknál pontosan 2 percet pihentem az egyes sorozatok között. A nyomásokon érződött azért a tegnapi meló. No meg - a fene sem érti - mindkét mellizmomban (már ami még megvan) jelentős izomlázam van. Csak tudnám mitől? :-)

Később - már a kertben - pörgettem egy keveset a @16-ot: kell a gyakorlás.

Holnap péntek és valszeg fűnyírás :-(

2 megjegyzés:

Bajzáth Attila írta...

Én sem szeretem a fűnyírást. Ez évben 4 alkalomban maximáltam és nem érdekel mekkora.... :)
Jövőhéten van még egy alkalom meg augusztus vége felé az utolsó.

Sanyi, a fűnyíró gyerek írta...

Annyira nem rossz az, csak amikor majd 4 óra hosszat kell tologatni a fűnyírót, az már kicsit sok.
De a kert rendezettsége kárpótol!