szerda, június 12, 2013

Termi edzés

Termi edzés, kissé röviden:
  • Mellről nyomás állva rúddal: (5, 4, 5, 5, 4)x77,5kg
  • Helyből felvétel: 10x(minden perc elején 3 ismétlés)x80kg
  • Farmerjárás: 10x(tornáchossz - kb. 16m)x(85kg-85kg), minden percben kezdtem neki
  • Függeszkedés: (5)-3x(40mp), köztük 1 perc pihik, majd (2)x(1,5 perc)
Előrébb léptem a nyomásban, de még nem sikerült az 5x5, két sorozatban elfogytam 4 ismétlésnél. Felújítottam egy nagyon régen végzett gyakorlatot, a helyből felvételt. Itt nagyon biztonságit mentem, 80kg(+szorítók) volt a terhelés, de ebből is percenként mindössze 3 ismétlés volt az adag. Kb. 40-45 mp volt a pihenő percenként. Azaz itt még nem a terhelés volt a cél, de a 10 intenzív sorozat után azért kapkodtam a levegőt.
Farmerrel és függeszkedéssel zártam. A kofferek után a függeszkedés szépen nullázta is a megmaradt fogáserőt.

A rövid edzés oka, hogy itthon már várt egy masszőr. Hazatértemkor pont végzett Bettivel és én jöhettem:
  • Masszázs: bő egy óra
Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: