péntek, május 21, 2021

5 ismétlések /3

Tegnap nem jött ki a lépés mozgolódni - még szerencse, hogy a majd mindennapos edzésről váltottam erre a lazább programra - de ma már ráértem:

  • BUP + Húzódzkodás: (5-5)x@28 + 5, összesen 8 sorozatban
  • Swingek: 10x10x@36, minden percben elkezdve
  • Fogáserő:
    • BCG francia 4 felé
    • Tépésgyakorlás: 18-20 tépés (egy újságkupac)
    • Függeszkedés vastag kötélen: 5x(10 mp)x(+@24), 20 mp-s pihikkel
    • Függeszkedés: 1 perc normál
Ennyike.
Kicsit meghaladtam a BUP-Húzódzkodás limitet, de ez ma egy ilyen gyakorlós nap volt. Kényelmes tempóval melóztam. Eredetileg 10 sorozat lett volna, de a 8. sorozatban nagyon leromlott a húzódzkodás minősége, így abbahagytam.
10 sorozat lendítés lihegtetősnek, aztán fogáserő. Most szépen sikerült 4 felé tépni a francia kártyát (52 + 3 joker = 55 lap):

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: